„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego - Marketing przy Kawie
„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego
  • 1
  • 2
2.10.2020

„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego

Rozpoczęła się kampania „Mój Huawei” promującą tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki – Robert Lewandowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 października 2020