1 3 0 0 0 28.09.2020Ikea UK z kolejną odsłoną kampanii „Tomorrow starts tonight”Brytyjski oddział Ikei kontynuuje kampanię „Tomorrow starts tonight” („Jutro zaczyna się dziś w nocy”), promującą meble i akcesoria do sypialni. Ukazuje w niej korzyści, jakie przyniesie dobrze zaprojektowana sypialnia.
0 1 0 0 0 28.09.2020„Tak to robię” – Ballantine’s zachęca do podążania własną drogąMarka Ballantine’s rozpoczęła kampanię, w której zachęca do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt „Tak to robię” chce pokazać, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia.
1 1 0 0 0 28.09.2020David Attenborough w przededniu premiery dokumentu na Netfliksie pobił rekord Guinnessa na InstagramieBrytyjski popularyzator wiedzy przyrodniczej od ponad pół wieku związany z BBC – David Attenborough założył konto na Instagramie. W 4 godziny i 44 minuty zdobył tam milion obserwatorów, pobijając rekord Guinnessa. Zbiega się to w czasie z premierą serialu Netfliksa, którego przyrodnik jest bohaterem.
3 4 0 0 1 28.09.2020 Aktualizacja: 19:405.10.2020Dzień Szpilek zorganizowany przez sklep Moliera 2 spotkał się z mieszanymi reakcjami25 września Moliera 2 zainicjował w mediach społecznościowych Dzień Szpilek. Za zdjęcie w szpilkach opublikowane w tym dniu na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #DzienSzpilek internetowy sklep ma przekazać 2 zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
1 1 0 0 0 28.09.2020W Szwecji powstał mural wykorzystujący AR do ukazania problemów, z jakimi zmaga się planetaNa jednym z budynków w szwedzkim mieście Helsingborg powstał mural wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość. Ukazuje problemy, z jakimi mierzy się Ziemia na skutek zmian klimatycznych.
0 6 0 0 0 28.09.2020Strefa Studenta 2020 rozstrzygniętaPierwszy dzień Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations upływał młodym projektantom pod znakiem rywalizacji. To za sprawą konkursu Strefa Studenta na projekt opakowania.
0 1 0 0 0 28.09.2020Gala konkursu Mixx Awards będzie transmitowana onlineJuż 6 października o godzinie 19:00 ogłoszone zostaną nagrody w 14. edycji IAB Mixx Awards. Galę rozdania nagród można będzie obejrzeć w nowej wirtualnej formule dostępnej dla każdego. Wydarzenie będzie transmitowane live na Facebooku IAB Polska.
0 1 0 0 0 27.09.2020Chief brand officer Procter & Gamble wezwał do zmiany sposobu kupowania telewizyjnego czasu reklamowegoSposób, w jaki reklamodawcy kupują telewizyjny czas reklamowy, jest przestarzały, nieskuteczny i niesprawiedliwy – uważa Marc Pritchard, chief brand officer Procter & Gamble. Wezwał do zmian i poinformował, że P&G kupuje czas reklamowy samodzielnie, bez pośrednictwa domów mediowych.
1 1 0 0 0 25.09.2020„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – kolejna odsłona kampanii reklamowej STSBukmacher STS rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość sympatyków sportu do potwierdzenia swoich kompetencji.
1 1 0 0 0 25.09.2020Reebok promuje warzywne buty, rozdając warzywaW grudniu 2019 r. Reebok zaprezentował buty Forever Floatride Grow wykonane z warzyw. Teraz promuje je, dając klientom skrzynki ekologicznych warzyw.