Duże spadki na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe dane IGRZ
  • 0
  • 7
19.08.2020

Duże spadki na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe dane IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2020 r. Estymowana wielkość sprzedaży w trzech segmentach – klasyczne OOH, reklama tranzytowa, reklama DOOH – zamknęła się kwotą blisko 46,5 mln zł. Była dla tej samej bazy firm niższa aniżeli w drugim kwartale 2019 r. o ponad 71%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 sierpnia 2020