Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii
  • 1
  • 1
6.05.2022

Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii

4 maja Heineken ujawnił nowy kierunek swoich działań w obszarze sponsoringu piłki nożnej. Rozpoczęta kampania kierowana jest do mężczyzn, jak i kobiet. Dotyczy walki z uprzedzeniami związanymi z płcią, które mają wpływ i na graczy, i kibiców tego sportu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2022

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2022

Kampania dla użytkowników e-hulajnóg: „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja operator e-hulajnóg Tier Mobility rozpoczął kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Działania nawiązujące do nazwy marki sięgają po motyw zwierząt. Będą miały odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym w Polsce. Celem jest promowanie proekologicznych nawyków i edukowanie użytkowników, jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej.