Miś w czepku urodzony – kampania Plusha - Marketing przy Kawie
Miś w czepku urodzony w nowej kampanii oferty na kartę Plusha
  • 1
  • 1
2.10.2023

Miś w czepku urodzony w nowej kampanii oferty na kartę Plusha

Motywem przewodnim najnowszego spotu Plusha jest rywalizacja sportowa. W zawodach pływackich na dystansie 400 m Plush wygrywa na starcie, nie wskakując nawet na wody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2023

Wiarygodna marka odporna na kryzys – podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Kongres Public Relations to wydarzenie, podczas którego od lat omawiane są wyniki badań, analiz, prezentowane są liczne przykłady narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. 23. edycja tego projektu odbyła się w ubiegłym tygodniu. Jej hasło brzmiało: „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”. W kongresie wzięło udział blisko 200 osób, które poszukiwały odpowiedzi na szereg pytań związanych m.in. z komunikowaniem w sieci.