„To jest nasz świat” – nowy spot wizerunkowy Banku Millennium
  • 1
  • 1
26.04.2023

„To jest nasz świat” – nowy spot wizerunkowy Banku Millennium

Zbliża się jubileuszowa 20. edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Z tej okazji Bank Millennium przygotował spot wizerunkowy. Mówi w nim o wartościach, jakie mu przyświecają, promując jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych.

Bank jest sponsorem festiwalu Millennium Docs Against Gravity i fundatorem Nagrody Głównej podczas festiwalu od 2006 roku. Zapobieganie zmianom klimatu oraz troska o środowisko to priorytety, wpisane w strategię Banku Millennium na lata 2022-2024.

– Spot jest o świecie, ludziach, naturze, o wsparciu klimatu, środowiska, o różnorodności. Jest o nas. W Banku Millennium od lat w trosce o Ziemię promujemy ochronę środowiska i poszerzamy świadomość ekologiczną. Podobnie jak wspierany przez nas festiwal Millennium Docs Against Gravity, z którym wyznajemy te same wartości – mówi Iwona Jarzębska, dyrektorka Departamentu Public Relations w Banku Millennium.

Treść przekazu reklamowego:

„To jest nasz świat.
Cały świat, mały świat, wielki świat.
Zatrważający, zachwycający, zadziwiający.
Świat, o który warto walczyć.
Świat, wobec którego nie można pozostać obojętnym
Bądźmy za niego odpowiedzialni!
Bank Millennium dba o to, co najważniejsze:
środowisko, kulturę, lokalne społeczności”.

Spot emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal na YouTube, Instagramie oraz TikToku, a także kontekstowo w serwisach Filmweb, naekranie.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, wysokieobcasy.pl oraz wp.pl. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

  • 1
Millennium Docs Against Gravity w spocie wizerunkowym banku

Millennium Docs Against Gravity w spocie wizerunkowym banku

26 kwietnia 2023