Kiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensuKiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensuKiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensuKiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensu
Homer wskazuje zespołowi wyniki kampanii storytellingowej (źr. il. AdCookie)

Kiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensu

Kiedy opowieść spotyka optymalizację – kampania reklamowa bez nonsensu
Marcin Ptasznik

Marcin Ptasznik

-

senior paid media specialist, AdCookie

Marcin Ptasznik

Marcin Ptasznik

senior paid media specialist
AdCookie

Projektuje i realizuje zróżnicowane strategie mediowe dla branż B2B oraz B2C. Wspiera rozwój marek i realizację ich celów strategicznych, a także pomaga zrozumieć, dlaczego warto inwestować w kampanie wizerunkowe. Specjalizuje się w kampaniach programmatic, performance oraz kreatywnych rozwiązaniach multimedialnych opartych na danych. Certyfikowany ekspert Google Ads, pasjonat marketingu kultury i nowych technologii w filmie.

Współczesne rynki są areną, na której rozwija się skomplikowana, wielowymiarowa narracja tysięcy marek. Każda z nich stara się odpowiedzieć na inne potrzeby konsumentów i skierować do swoich odbiorców odpowiednie komunikaty w odpowiednim czasie. Współczesne kampanie reklamowe coraz częściej opierają się na wielowątkowym storytellingu, który nie jest już tylko prostą historią od A do Z.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja