Orange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marekOrange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marekOrange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marekOrange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marek
Przy drugiej marce można bardziej poszaleć z kreacją

Orange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marek

Orange i Nju Mobile, Plus i Plush. Drugie życie drugich marek
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Piąte urodziny sieci Nju Mobile to spory powód do radości dla Orange. „Nowy” telekom obsługuje 808 tys. aktywnych kart SIM, które należą przecież do pomarańczowego giganta. Skąd taka popularność submarki, której maskotką jest ziemniak? Dlaczego duże marki tak chętnie powołują do życia swoje młodsze wersje – tańsze, prostsze i nowocześniejsze?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się