Spadła sprzedaż piwa, choć trwają upały - Marketing przy Kawie
Mimo upałów spadła sprzedaż piwa. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
  • 0
  • 1
29.06.2022

Mimo upałów spadła sprzedaż piwa. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Branża piwna nadal mierzy się z wyzwaniem związanym z malejącym popytem na popularny złoty trunek. W ciągu roku w handlu tradycyjnym kupiono o 9,9% hektolitrów mniej tego alkoholu niż w roku poprzednim – wynika z badania M/platform.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54991 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2022

28 czerwca 2022