Espresso

14 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2022

Wyzwania i szanse dla branży digital nakreślone w „Raporcie Strategicznym Internet 2021/2022” IAB Polska

W 2021 reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, wydatki reklamodawców na komunikację online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%. Jak obecnie wygląda ekosystem reklamy cyfrowej? Jakie wyzwania i szanse czekają branżę digital? Jakie trendy zdominują cyfrowy świat w kolejnych miesiącach? Odpowiedzi na te pytania przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2021/2022, wydany przez IAB Polska.

13 czerwca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2022

Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gier

Podczas Netflix Geeked Week prowadzący Geoff Keighley i Mari Takahashi zaprezentowali kilka nowości i zapowiedzi związanych z grami. Dotyczyły one zainspirowanych grami seriali, takich jak „Filuś i Kubuś” i „Sonic Prime”, a także nowych gier mobilnych, takich jak „Poinpy”. Ponadto gier inspirowanych najpopularniejszymi filmami, programami i serialami Netflixa, np. „Dom z papieru” i „Gambit królowej: Szachy”.

Poprzednie Następne