0 1 0 0 0 14.06.2022Wystartowała kampania aplikacji sieci Żabka – JushLetnia kampania Jush obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowana treść została także zaadaptowana do kanałów digital.
0 1 0 0 0 14.06.2022Wyzwania i szanse dla branży digital nakreślone w „Raporcie Strategicznym Internet 2021/2022” IAB PolskaW 2021 reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, wydatki reklamodawców na komunikację online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%. Jak obecnie wygląda ekosystem reklamy cyfrowej? Jakie wyzwania i szanse czekają branżę digital? Jakie trendy zdominują cyfrowy świat w kolejnych miesiącach? Odpowiedzi na te pytania przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2021/2022, wydany przez IAB Polska.
0 1 0 0 0 14.06.2022100 tys. zł za portret żaby. Taką nagrodę można wygrać w konkursie Biedronki „Piórko 2022”Trwa drugi etap konkursu „Piórko 2022. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Aby wziąć w nim udział, należy wykonać ilustracje obrazujące opowieść o żabie, która miała swój pomysł na życie i nie imponowały jej królewskie tytuły. Ta właśnie historia zwyciężyła w pierwszym etapie tegorocznego „Piórka”.
0 1 0 0 0 14.06.2022Kraft-Heinz stworzył lakier do paznokci o zapachu żółtego seraKraft-Heinz stworzył lakier do paznokci, który pachnie jak żółty ser. Sygnowany marką Velveeta, powstał we współpracy z producentem lakierów Nails.
0 1 0 0 0 14.06.2022Fałszywe opinie w sieci – prezes UOKiK stawia zarzuty dwóm spółkomPrezes UOKiK stawia zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami dwóm spółkom: Opinie.pro z Lubartowa oraz SN Marketing z Krakowa. Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w sieci grozi kara finansowa do 10 proc. obrotu.
0 3 0 0 0 14.06.2022Mural marki smartfonów Realme w centrum WarszawyW Warszawie, na zbiegu ulic Brackiej, Kruczej, Zgody, Szpitalnej i Chmielnej powstał mural chińskiej marki smartfonów Realme. To kontynuacja kampanii promującej serię telefonów GT 2 i GT 2 Pro.
1 6 0 0 0 14.06.2022Hot-dog z Żabki serwowany przez robotaŻabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci, wzbogacił się o robota Robbie. Będzie on serwował klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Urządzenie powstało we współpracy Żabki i VeloxAlpha SA.
1 5 0 0 0 14.06.2022„Mam smaka na Maka” – Big Mac Bacon i Sharing Fries w kampanii McDonald’sZ okazji trzydziestych urodzin McDonald’s w ofercie sieci znalazły się: Big Mac Bacon z trzema plastrami bekonu oraz Sharing Fries. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Mam smaka na Maka”.
1 1 0 0 0 13.06.2022Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gierPodczas Netflix Geeked Week prowadzący Geoff Keighley i Mari Takahashi zaprezentowali kilka nowości i zapowiedzi związanych z grami. Dotyczyły one zainspirowanych grami seriali, takich jak „Filuś i Kubuś” i „Sonic Prime”, a także nowych gier mobilnych, takich jak „Poinpy”. Ponadto gier inspirowanych najpopularniejszymi filmami, programami i serialami Netflixa, np. „Dom z papieru” i „Gambit królowej: Szachy”.
0 1 0 0 0 13.06.2022Red Hat pod opieką Solski Communications w social media na rynkach CEEAgencja Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą Red Hat. To dostawca rozwiązań open source takich jak Red Hat Enterprise Linux, Red Hat OpenShift czy Red Hat Ansible Automation Platform.