1 1 0 5.04.2023Karol Okrasa promuje mąkę Polkę i przekonuje: „Uda siꔄUda się” to hasło kampanii wprowadzającej nową mąkę – Polkę. W telewizji emitowany jest spot z udziałem Karola Okrasy. Działania komunikacyjne obejmują również digital, działania w social media i prasie handlowej.
0 2 0 5.04.2023McCann Poland tworzy lokalny oddział McCann XBC dla MastercardAgencja McCann XBC (ExtraBoldCondensed) zajmie się wyłącznie obsługą jednego z kluczowych klientów – firmy Mastercard. Takie rozwiązanie jest stosowane od ponad dekady na wielu rynkach, na których obecny jest McCann Worldgroup.
0 2 0 5.04.2023Małgorzata Socha ambasadorką Notino w PolsceMałgorzata Socha z początkiem kwietnia objęła rolę ambasadorki Notino w Polsce. W najnowszej kampanii marki, która wystartuje 10 kwietnia, aktorka będzie promować ofertę firmy.
1 4 0 5.04.2023Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnejNależący do Grupy Kino Polska kanał filmowo-serialowy Stopklatka zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia wraz z wielkanocną ofertą filmową.
0 1 0 5.04.2023„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” – kampania Schroniska na Paluchu„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” to hasło kampanii, w której Schronisko na Paluchu w Warszawie zachęca do długoterminowego zaangażowania się w wolontariat polegający na wyprowadzaniu psów.
0 1 0 5.04.2023Energetyk o smaku piwa – Harnaś wprowadza nową markęHarnaś Piwny Energetyk 0,0% to pierwszy wariant bezalkoholowy marki. Połączenie lagera bez procentów ze smakiem klasycznego energetyka. Zawiera taką samą dawkę kofeiny, co napoje energetyzujące lidera rynku w tej kategorii – 32 mg/100 ml.
1 1 0 5.04.2023Warta rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej „Każdemu może się…”Spoty Warty promują ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe. Podkreślą nowoczesny sposób nabywania ubezpieczeń oraz korzyści produktowe.
0 9 0 5.04.2023Konkurs PIPT Ekspozycja Roku 2022 rozstrzygnięty28 marca jury wyłoniło laureatów konkursu Ekspozycja Roku 2022. Udział w nim wzięły polskie firmy świadczące specjalistyczne usługi projektowania i budowy ekspozycji na targach i eventach. W tej edycji po raz pierwszy mogły uczestniczyć również firmy spoza PIPT.
0 0 0 5.04.2023Grupa Komputronik z nową agencją PRInPlus Media, agencja komunikacji specjalizująca się w obszarze nowych technologii, wygrała przetarg na kompleksową obsługę Grupy Komputronik.
0 0 0 5.04.2023W wyniku przetargu UM przejmuje obsługę H&M na 20 europejskich rynkachAgencja mediowa UM (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową H&M na dwudziestu rynkach Europy Wschodniej.