Alkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwa - Marketing przy Kawie
Alkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwaAlkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwaAlkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwaAlkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwa
Ciepłe kraje, radość z życia... Marka piwa buduje klimat (fot. kadr ze spotu Estrella Damm)

Alkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwa

Alkohol jest tylko dodatkiem. Nowy wymiar reklamy piwa
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Pod koniec lat 70. w Stanach Zjednoczonych działało zaledwie 89 browarów. W 2017 roku było ich już 6266. W Wielkiej Brytanii rocznie otwiera się ponad 300 nowych zakładów produkujących piwo. Nic więc dziwnego, że każdy stara się jak może. Niektóre decydują się na promocję, która na pierwszy rzut oka wydaje się całkowicie oderwana od dotychczasowych praktyk.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to