Bacardi tworzy odzież z kodami QR, by promować wschodzących artystów
  • 1
  • 1
29.06.2022

Bacardi tworzy odzież z kodami QR, by promować wschodzących artystów

Marka Bacardi Rum zaprezentowała kolejną odsłonę projektu „Music Liberates Music”. Jego celem jest wspieranie niedostatecznie reprezentowanych głosów w przemyśle muzycznym. Tym razem we współpracy z marką odzieżową Nahmias i producentem muzycznym Boi-1da wytwórca alkoholu stworzył kolekcję ubrań z kodami QR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2022

28 czerwca 2022