„Więcej czasu na rzeczy ważne” – kampania promująca roboty koszące Husqvarny - Marketing przy Kawie
„Więcej czasu na rzeczy ważne” – kampania promująca roboty koszące Husqvarny
  • 1
  • 1
17.04.2020

„Więcej czasu na rzeczy ważne” – kampania promująca roboty koszące Husqvarny

Marka Husqvarna rozpoczęła kampanię promującą roboty koszące Automower. Spot pokazuje, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując domowy ogród.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2020

Energiczne klipy w marcu. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Reklamowy marzec w serwisie YouTube przyniósł wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony to święto kolorów w reklamach Samsunga lub eObuwie.pl, z drugiej zaś – temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce w minionym miesiącu?

16 kwietnia 2020