Espresso

6 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

4F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem

4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtual

Słowo „zdalnie” odmieniane jest teraz na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2021

„No Plan B” – wspólna akcja Q&A Communications, AMS i Zodzysq

Co mają ze sobą wspólnego: przystankowa wiata, największa impreza branży marketingowej i komunikacyjnej w Poznaniu oraz stare ubrania? Na przystanku tramwajowym AWF (w kierunku Półwiejskiej) pojawiła się instalacja z ubrań. Odzież zebrana została przez agencję Q&A Communications i już wkrótce zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie ubraniom da firma Zodzysq. Akcja jest częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, które odbędzie się 11 października.

5 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2021

Globalny smart shopping. Wyniki międzynarodowego badania sieci IRiS

Sześćdziesiąt cztery procent mieszkańców z 21 krajów z całego świata deklaruje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą. Znacznie niższy odsetek (37%) planuje posiłki na cały tydzień. Niemal co trzecia osoba (31%) po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze w celu zaoszczędzenia. Co trzeci badany deklaruje też, że podczas pandemii zaczął robić zakupy spożywcze online – wynika z międzynarodowego badania dotyczącego zwyczajów jedzeniowych mieszkańców 21 krajów na całym świecie. Badanie zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRiS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

Poprzednie Następne