0 1 0 0 0 6.10.2021YouTube usunął kanały R. Kelly’egoYouTube poinformował, że usunął oficjalne kanały R. Kelly’ego na platformie. Muzyk został skazany m.in. za handel kobietami w celach seksualnych.
0 1 0 0 0 6.10.20214F x RL9 – wirtualna przymierzalnia i pierwsza kolekcja treningowa przygotowana we współpracy z piłkarzem4F x RL9, czyli pierwsza wspólna kolekcja treningowa przygotowana w ramach współpracy 4F z ambasadorem marki, Robertem Lewandowskim, trafiła do sprzedaży 1 października. Dzięki e-przymierzalni i rozszerzonej rzeczywistości klienci przed zakupem obejrzą ubrania na awatarze piłkarza lub na wirtualnym manekinie w swoim rozmiarze. Najnowsze rozwiązania technologiczne mają nie tylko uatrakcyjnić zakupy, ale także ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru.
0 1 0 0 0 6.10.2021Dalszy ciąg negatywnych nastrojów w handlu tradycyjnym. Wyniki badaniaWrześniowy odczyt wskaźnika nastroju w handlu tradycyjnym (NHT) M/platform wśród prowadzących małe sklepy wyniósł 27,1 pkt. i był najniższym odczytem w tym roku. Jedynie 6,3% badanych oceniło wrzesień lepiej niż poprzednie okresy. Poprawy w październiku oczekuje 11,7% detalistów. Wskaźnik wyprzedzający za październik (NHT+) wyniósł 34,4 pkt. w skali od 0 do 100.
0 1 0 0 0 6.10.2021Biedronka wybrała More Bananas do obsługi employer brandingu na FacebookuBiedronka powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Celem będzie zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.
0 1 0 0 0 6.10.2021Employer branding i social selling w świecie jeszcze bardziej online, czyli #LinkedinLocalVirtualSłowo „zdalnie” odmieniane jest teraz na wszystkie sposoby: zdalne rekrutacje, sprzedaż, zdalna praca i zdalne konferencje… W efekcie współczesny biznes mocniej orbituje w sieci wokół mediów społecznościowych, a tym samym także wokół platformy LinkedIn. Dlatego tak ważna jest wymiana wiedzy i dyskusja na temat wykorzystania tego ostatniego w praktyce. Już 13 i 14 października po raz trzeci odbędzie się konferencja #LinkedinLocalVirtual – spotkanie praktyków największej biznesowej sieci świata.
0 1 0 0 0 6.10.2021„No Plan B” – wspólna akcja Q&A Communications, AMS i ZodzysqCo mają ze sobą wspólnego: przystankowa wiata, największa impreza branży marketingowej i komunikacyjnej w Poznaniu oraz stare ubrania? Na przystanku tramwajowym AWF (w kierunku Półwiejskiej) pojawiła się instalacja z ubrań. Odzież zebrana została przez agencję Q&A Communications i już wkrótce zostanie z niej stworzona limitowana kolekcja o nazwie „No Plan B”. Drugie życie ubraniom da firma Zodzysq. Akcja jest częścią promocji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, które odbędzie się 11 października.
0 4 0 0 0 5.10.2021Ikea z Republic of Gamers wprowadza asortyment dla graczyIkea nawiązała współpracę z Republic of Gamers Asusa. W efekcie powstał asortyment produktów dla graczy. W jego skład wchodzą meble i akcesoria.
1 1 0 0 0 5.10.2021Lexus TikTokiem, muzyką i e-sportem chce trafiać do młodszych konsumentówZ początkiem 2021 r. wiceprezesem ds. marketingu marki Lexus został Vinay Shahani. W podcaście magazynu „Ad Age” opowiedział o tym, jak producent luksusowych samochodów zaczął wykorzystywać muzykę, TikToka i gry, aby przyciągnąć milenialsów.
1 8 0 0 0 5.10.2021W Światowy Tydzień Przestrzeni Kosmicznej Barbie osiąga stan nieważkościDzięki współpracy marki Barbie z Europejską Agencją Kosmiczną i astronautką Samanthą Cristoforetti w bezgrawitacyjny lot wysłana została lalka. Jest to jedna z aktywności, jakie podejmuje marka, by zainteresować dziewczynki zawodami związanymi z naukami ścisłymi.
0 1 0 0 0 5.10.2021Globalny smart shopping. Wyniki międzynarodowego badania sieci IRiSSześćdziesiąt cztery procent mieszkańców z 21 krajów z całego świata deklaruje, że planuje zakupy spożywcze i robi je z wcześniej przygotowaną listą. Znacznie niższy odsetek (37%) planuje posiłki na cały tydzień. Niemal co trzecia osoba (31%) po pandemii zaczęła wybierać tańsze produkty spożywcze w celu zaoszczędzenia. Co trzeci badany deklaruje też, że podczas pandemii zaczął robić zakupy spożywcze online – wynika z międzynarodowego badania dotyczącego zwyczajów jedzeniowych mieszkańców 21 krajów na całym świecie. Badanie zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRiS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.