Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki
  • 0
  • 6
1.02.2019

Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki

Marka Marks & Spencer nawiązała współpracę z siedmioma internetowymi influencerkami. Zaprojektowały one buty. Kolejne modele będą kolejno pojawiać się w sklepach, począwszy od 29 stycznia.

W influencerskiej akcji marki Marks & Spencer udział biorą:

  • Erica Davies (The Edited),
  • Natalie Lee (Style Me Sunday),
  • Kat Farmer (Does My Bum Look 40 In This?),
  • Danielle Vanier,
  • Fran Bacon (The Fashion Lift),
  • Zoë de Pass (Dress Like A Mum),
  • Emily Johnston (Fashion Foie Gras).

 

https://www.instagram.com/p/BtAykAVh6ZE/?utm_source=ig_embed

Ceny butów oscylują w okolicach 40 funtów. Pierwszy zaprezentowany model zaprojektowała Zoë de Pass.

Źródło: www.you.co.uk

  • 5

Erica Davies dla Marks & Spencer

Natalie Lee

Fran Bacon

Danielle Vanier

Emily Johnston

 

Andersen

2 tygodnie temu

Myślę sobie, że może jednak niech influencerki zajmą się wpływaniem na fanów, jakkolwiek potrafią, projektowanie butów zostawiając profesjonalistom.

1 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
1.02.2019

Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy Wavemaker

Ponad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.