Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki
  • 0
  • 6
1.02.2019

Marks & Spencer z kolekcją butów zaprojektowaną przez blogerki

Marka Marks & Spencer nawiązała współpracę z siedmioma internetowymi influencerkami. Zaprojektowały one buty. Kolejne modele będą kolejno pojawiać się w sklepach, począwszy od 29 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

5 lat temu

Myślę sobie, że może jednak niech influencerki zajmą się wpływaniem na fanów, jakkolwiek potrafią, projektowanie butów zostawiając profesjonalistom.

1 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 1
1.02.2019

Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy Wavemaker

Ponad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.