Najpopularniejsze jajko na Instagramie zaczęło pękać
  • 0
  • 4
1.02.2019 Aktualizacja:

Najpopularniejsze jajko na Instagramie zaczęło pękać

4 stycznia na instagramowym profilu World_record_egg zamieszczono zdjęcie jajka. Stało się ono najpopularniejszą fotografią w serwisie. Teraz jajko zaczęło pękać.

Intencja autorów profilu była jasna: chcieli pobić dotychczasowy rekord polubień należący do Kylie Jenner. Udało się to 13 stycznia – wtedy jajko zdobyło ponad 18 mln serduszek.

18 stycznia na profilu zamieszczono jednak kolejne zdjęcie. Na górze jajka widoczna jest mała rysa. W następnych dniach dodano jeszcze dwa zdjęcia. Na każdym z nich jajko wygląda na coraz bardziej popękane.

https://www.instagram.com/p/BtPBdoGg5EI/

Co się z niego wykluje? Jak można przypuszczać, nieprzypadkowo wybrano taki termin. Na 3 lutego zaplanowany jest finał Super Bowl. Kolejne zdjęcie nawiązuje do piłki futbolowej, a w poście zaanonsowano, że za akcją stoi Hulu.

https://www.instagram.com/p/BtW_NkigixI/

[aktualizacja]

Ostatecznie okazało się, że jajko jest częścią kampanii społecznej, ostrzegającej przed presją mediów społecznościowych. W ostatnim wpisie, który uzyskał 15 mln polubień, organizatorzy akcji wyjaśniają, że na stronie talkingegg.info gromadzą informacje o możliwościach pomocy psychologicznej w różnych krajach.

https://www.instagram.com/p/BtdYQwincYv/

  • 4

1 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2019

Multipleks marzeń oraz stacje, z których telewidzowie mogliby zrezygnować. Badanie firmy Wavemaker

Ponad 2/3 polskich telewidzów pozytywnie ocenia kierunek zmian w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie marzeń badani chcieliby mieć Discovery, National Geographic i HBO. Gdyby musieli zrezygnować z jakichś kanałów naziemnych na rzecz nowych, najczęściej usunęliby z oferty Trwam, Polo TV i TVP1 – pokazuje „Projekt cyfrowizja IV” agencji Wavemaker.