0 1 0 30.08.2019Druga odsłona projektu „Puma Talents”Ruszyła druga odsłona projektu „Puma Talents”. To kolejna inicjatywa marki, do której zaproszeni zostali artyści związani z polską sceną muzyczną. Tym razem ambasador brandu Jan-Rapowanie zaprosił do współpracy Kubę Karasia. Efektem jest piosenka „Jak chciałbym żyć” i towarzyszący jej teledysk.
7 0 0 30.08.2019Aktorzy, muzycy, dziennikarze, byli prezydenci i prezesi TK czytają Konstytucję RPRuszył projekt „Czytamy Konstytucję”. W jego ramach najważniejszy akt prawny Rzeczypospolitej Polskiej czytają byli prezydenci RP, prezesi TK, ludzie sztuki czy dziennikarze. Wśród nich m.in. Bronisław Komorowski, Aleksander Kwaśniewski, Adam Bodnar, Krystyna Janda czy Krzysztof Skiba.
0 3 0 29.08.2019Clear Channel na celowniku warszawskiego Zarządu Dróg MiejskichWojciech Wagner poinformował na swoim profilu na Facebooku, że przeciwko Clear Channel Poland wszczęte zostały 334 postępowania. Dotyczą one cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.
0 2 0 29.08.2019IGRZ podsumowuje pierwsze półrocze w reklamie zewnętrznej i szacuje wydatki na resztę rokuEstymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach rynku wynosi blisko 160,8 mln zł. Dla klasycznego OOH wraz z reklamą tranzytową oraz digital OOH była wyższa niż w drugim kwartale 2018 r. o 4,2%.
1 1 1 29.08.2019Fińska agencja reklamowa stworzyła perfumy z potu swoich pracownikówAgencja reklamowa Mirum Helsinki przygotowała limitowaną edycję perfum. Jak twierdzi, składają się one z potu jej pracowników połączonego z nieokreślonymi „skandynawskimi składnikami”. Zapach Creative Essence jest częścią kampanii rekrutacyjnej firmy.
1 4 0 29.08.2019Niemieckie koleje promują się, prezentując miejsca podobne do największych światowych atrakcjiDeutsche Bahn przygotowały kampanię, w której zestawiły zdjęcia popularnych turystycznie miejsc z podobnymi lokalizacjami znajdującymi się na terenie Niemiec. Przewoźnik zachęcał w ten sposób Niemców do zwiedzania ojczyzny. W efekcie zwiększył przychody o 24%.
0 2 0 29.08.2019IV Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”„17 Celów” to jedyny w Polsce festiwal poświęcony filmom promocyjnym i reklamowym z zakresu Agendy 2030, corporate social responsibility (CSR) i zrównoważonego rozwoju. Odbędzie się 27 i 28 września w Poznaniu w Collegium Da Vinci. Tytuł Festiwalu bezpośrednio nawiązuje do Agendy ONZ i zawartych w niej 17 Globalnych Celów (Sustainable Development Goals – SDGs).
0 1 0 29.08.2019Pernod Ricard wybrał VMLY&R Poland do obsługi marek wódki Wyborowa w InternecieObsługę internetową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark i Wyborowa Core, należących do koncernu Pernod Ricard, powierzono VMLY&R Poland. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów internetowych oraz kampanii regionalnych w Polsce. Dodatkowo przygotuje działania repozycjonujące markę w Polsce i poza jej granicami.
0 0 0 29.08.2019Powstaje brief marketerów dotyczący nowego badania mediówKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań integruje marketerów angażujących się w proces poprawy standardu badań mediów w Polsce. Obecnie pracuje ona nad briefem zawierającym konkretne wymagania wobec tego projektu. Komitet sterujący przygotował listę obszarów, w odniesieniu do których członkowie koalicji zgłaszają swoje postulaty dotyczące badań.
0 0 0 29.08.201911. edycja InternetBeta już 11 wrześniaOd 11 do 13 września podrzeszowska Kielnarowa już po raz jedenasty gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta. Wydarzenie o wyjątkowym programie zabierze uczestników w świat inteligentnych rozwiązań teraźniejszości i przyszłości Internetu.