Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat
  • 0
  • 1
19.02.2021

Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat

W czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50099 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 lutego 2021

18 lutego 2021