1 1 0 0 0 16.02.2021Dzieci wykorzystywane seksualnie są bezsilne – kampania 1% Fundacji Dajemy Dzieciom SiłęWedług badań Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę* blisko pół miliona dzieci w Polsce doświadczyło wykorzystywania seksualnego. To szokujące statystyki, które i tak są niedoszacowane, gdyż większość dzieci nigdy tego faktu nie ujawnia. Fundacja od 30 lat konsekwentnie, na wielu obszarach działa na rzecz zapobiegania wykorzystywaniu seksualnemu najmłodszych. Teraz rozpoczyna kampanię 1%.
0 1 0 0 0 16.02.2021Apple testuje nowe miejsce reklamowe na stronie głównej zakładki App Store SearchWygląda na to, że w ramach beta wersji iOS 14.5 Apple testuje nowe sposoby zarabiania na App Store. W App Store Search Ads niektórzy użytkownicy widzą teraz nowy sponsorowany boks reklamowy wyświetlany na karcie Szukaj jako sugerowany element.
0 1 0 0 0 16.02.2021L’Oréal prognozuje, że po pandemii wrócimy do szalonych lat 20. XX w.Według firmy L’Oréal, gdy ustąpi pandemia, nadejdzie moda na szalone lata 20. XX w. Wyrazem nowych czasów będzie malowanie ust szminką, które stanie się jednocześnie „symbolem powrotu do życia”.
0 3 0 0 0 16.02.2021Lambda Warszawa rozpoczęła akcję „Brat, Siostra, bądź sobą!”Stowarzyszenie Lambda Warszawa zainicjowało projekt „Brat, Siostra, bądź sobą!”. Kampania jest skierowana do rodzeństwa osób nieheteronormatywnych. Ma zachęcać do reagowania na homo- i bifobię w rodzinie oraz do wspierania osób najbliższych.
1 5 0 0 0 16.02.2021David Beckham, Zuzanna Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii butów Adidas Ultraboost 21Ultraboost 21 to nowa odsłona serii butów biegowych marki Adidas. Zaprezentowany w styczniu model promuje kampania z udziałem Davida Beckhama, a lokalnie Zuzanny Kołodziejczyk i Wiktorii Gąsiewskiej.
3 1 0 0 0 15.02.2021Mirosław Zbrojewicz i Katarzyna Zielińska-Jaworska promują zalecenia do samodzielnej rehabilitacji pacjentów po Covid-19Krajowa Izba Fizjoterapeutów we współpracy z WHO przygotowała serię filmów, które prezentują ćwiczenia, zalecenia i wskazówki do samodzielnej rehabilitacji po przebyciu choroby Covid-19. W role pacjentów wcielili się znani aktorzy: Mirosław Zbrojewicz i Katarzyna Zielińska-Jaworska.
0 7 0 0 0 15.02.2021„Srebrny odcień depresji” – Itaka z kampanią na temat depresji seniorów23 lutego przypada Światowy Dzień Walki z Depresją – chorobą, na którą choruje 350 mln ludzi na świecie. „Srebrny odcień depresji” ma inne oblicze niż depresja u osób w młodszym wieku. Fundacja Itaka powraca z tematem depresji seniorów i rozpoczyna drugą odsłonę kampanii.
0 1 0 0 0 15.02.2021Departament content marketingu w biurze reklamy Ringier Axel Springer PolskaZ połączenia obszarów dotychczas działających w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska w obrębie tematów content marketingowych, tj. projektów strategicznych, projektów specjalnych, patronatów mediowych, dedicated sales oraz projektów wideo powstał departament content marketingu. Szefową działu została Magdalena Milewska.
0 1 0 0 0 15.02.2021Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.
0 4 0 0 0 15.02.2021AdReport: 18% mniej na kampanie online w IV kwartale, 21% spadku w całym 2020 r.W IV kwartale 2020 r. system monitoringu reklamy online AdReport odnotował 16 536 kampanii reklamowych w polskim Internecie. Oznacza to 22% wzrostu względem poprzedniego roku. Nie przekłada się to jednak na wzrost środków przeznaczonych na kampanie, które według estymacji spadły o 18%.