Marcin Dorociński w spocie Santander Banku Polska
  • 1
  • 1
1.07.2020

Marcin Dorociński w spocie Santander Banku Polska

Rusza kampania reklamowa Santander Banku Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkich bohaterów reklamy, skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy wykonywanym zawodem. Marka chce w ten sposób pokazać, że jej Konto jakie chcę dopasowuje się do każdego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2020

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2020

Branża internetowa wielkim wygranym 2019 r. Raport strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska

Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy. Internet, tak jak na rozwiniętych rynkach zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro). Eksperci przewidują, że branża internetowa jako jedna z nielicznych wyjdzie z nadchodzącego zastoju gospodarczego obronną ręką – wynika z raportu strategicznego Internet 2019/2020 IAB Polska.