0 9 0 19.02.2022Deutsche Telekom ujednolica globalny branding„Jeden cel, jedno logo, jedno hasło” – Grupa Deutsche Telekom ujednolica globalny branding i pozycjonowanie. Chce tym krokiem podkreślić obrany kurs na przyszłość oraz strategię budowy czołowego cyfrowego operatora telekomunikacyjnego.
0 1 0 19.02.2022Po dwóch latach wraca EKG ReklamyPrelekcje, panele dyskusyjne, wyjątkowi goście, kilkunastu wystawców i mnóstwo gadżetów. Wszystko to na żywo podczas IV edycji EKG Reklamy, która odbędzie się już 15 marca w Katowicach oraz dziesięć dni później w Krakowie.
1 1 0 19.02.2022Dolph Lundgren walczy z potem dzięki deepfake i Old SpiceSzwedzki aktor kina akcji Dolph Lundgren został gwiazdą reklamy Old Spice. Marka, wykorzystując deepfake, ukazała majestatycznie wyrzeźbione ciało bohatera filmów z lat 80. i jego walkę z potem.
0 1 0 18.02.2022Polacy przewidują problemy z obsługą zobowiązań finansowych. Barometr obsługi zobowiązań ZPF i IRG SGHOdsetek gospodarstw przewidujących duże problemy z obsługą swoich zobowiązań jest na najwyższym poziomie od piętnastu lat. Wartość Barometru Obsługi Zobowiązań znacząco spadła i osiągnęła poziom niższy niż w szczycie pandemii. BOZ w I kwartale 2022 r. obniżył się o prawie 10 pkt. – wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH. Jego wartość wynosi obecnie 84,4 pkt. wobec 94,2 pkt. w poprzednim kwartale. Odczucia dotyczące jakości obsługi zobowiązań spadły w gospodarstwach domowych poniżej najniższego poziomu z okresu pandemii w 2020 r.
0 1 0 18.02.2022Fundacja Lego przeznaczy 143 mln dol. na przeciwdziałanie problemom wczesnego dzieciństwaFundacja Lego ogłasza wart 143 mln dol. globalny program wymierzony w narastające problemy, których doświadczają dzieci na wczesnym etapie rozwoju, a które negatywnie wpływają na rozwój przyszłych pokoleń. To największa dotacja przekazana kiedykolwiek przez tę fundację.
0 12 0 18.02.2022100 najczęstszych błędów w Internecie w 2021 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w SieciSklep Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę polską, prezentuje „Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2021 r.”. Powstał on z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego, który został ustanowiony przez UNESCO w 1999 r. Ma podkreślić bogactwo różnorodności językowej świata.
0 1 0 18.02.2022Premiera Casebooka IAB Mixx Awards 202117 lutego światło dzienne ujrzał Casebook IAB Mixx Awards 2021. Prezentuje proces realizacji najlepszych kampanii marketingowych nagrodzonych w tym konkursie.
0 6 0 18.02.2022Real Madryt i Grupa Lego łączą siły. Powstał stadion Santiago Bernabéu z klockówGrupa Lego składa hołd jednej z najpopularniejszych drużyn piłki nożnej na świecie i prezentuje stadion Santiago Bernabéu – replikę siedziby klubu Real Madryt. Premiera zestawu zbiega się ze 120. rocznicą założenia klubu i 75. rocznicą otwarcia obiektu.
2 4 0 17.02.2022„Pewność na całe życie” – kampania wizerunkowa marki BepanthenMarka maści i kremów do skóry Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje kampanię wizerunkową „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało. To właśnie skóra pomaga nam odczuwać emocje i wpływa na nasze samopoczucie. Dlatego potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia – przekonuje marka.
0 4 0 17.02.2022Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, Disney+ budzi zainteresowanie, Smart TV robi karierę wśród e-widzówGdyby widzowie wykupili abonament w kolejnym serwisie SVoD, rozważyliby raczej rezygnację z innej subskrypcji VoD aniżeli z abonamentu w kablówce lub na platformie cyfrowej – pokazują wyniki badania VideoTrack VI agencji Wavemaker. Rynek wideo na życzenie rozwija się w Polsce siłą serwisów streamingowych, które systematycznie wypierają torrenty. Karierę w polskich salonach robi smart TV. Zyskuje kosztem większości ekranów jako źródło filmów, seriali i innych długich programów oglądanych przez Internet.