1 1 0 0 0 2.04.2021„Każda kropla ma znaczenie” – kampania marki Kropla BeskiduMarka Kropla Beskidu (The Coca-Cola Company) rozpoczęła kampanię reklamową, w której informuje o swoich działaniach na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Hasło prowadzonych aktywności to: „Każda kropla ma znaczenie”.
1 5 0 0 0 2.04.2021Andrzej Bargiel na nartach w tramwaju w kampanii Fundacji Autyzm UpAndrzej Bargiel, polski narciarz wysokogórski, który jako pierwszy człowiek na świecie zjechał na nartach z K2, wziął udział w kampanii Fundacji Autyzm Up. Na zaproszenie Szymona – podopiecznego fundacji – wsiadł do tramwaju na nartach.
1 1 0 0 0 2.04.2021Mikołaj Cieślak, Robert Górski i lemur w kampanii Orange1 kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca ofertę na kartę. Głównymi bohaterami spotów telewizyjnych są Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
2 2 0 0 0 1.04.2021„Doładuj prawa kobiet o 1%” – kampania Centrum Praw KobietOstatnie lata pokazały nam, że żadne prawa nie są dane raz na zawsze – tłumaczy Centrum Praw Kobiet. Organizacja rozpoczęła kampanię, w której zwraca się o przekazanie 1% podatku.
1 4 0 0 0 1.04.2021„Wszyscy słyszeli, ale nikt nie wysłuchał” – Adrian w nowej kampanii porusza temat samobójstwFabryka Rajstop Adrian rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Tym razem na billboardach widzimy kobietę leżącą w kałuży krwi. Marka w ten sposób chce rozpocząć dyskusję na temat samobójstw wśród młodych ludzi.
1 1 0 0 0 1.04.2021Castorama i „5 sposobów na” podpowiadają, co zrobić, gdy zdarzy się awaria, a sklepy budowlane są zamknięteJeśli coś może się zepsuć, to na pewno zepsuje się w nieodpowiednim momencie. Ale co zrobić, gdy sklepy są zamknięte? Castorama podpowiada klientom, jak w obecnych realiach mogą bezpiecznie zrobić niezbędne zakupy dla domu. Wspólnie z ekipą z „5 sposobów na” marka przygotowała klip „Zamknięte sklepy? Castorama Ci pomoże!”.
0 3 0 0 0 1.04.2021Mapy Google podpowiedzą trasę najlepszą dla środowiskaMapy Google dodały do aplikacji możliwość wyznaczenia najbardziej przyjaznej dla środowiska trasy. Biorąc pod uwagę warunki drogowe, topografię, natężenie ruchu i korki, zaproponują drogę, na której będzie można zachować najniższą emisję dwutlenku węgla.
0 3 0 0 0 1.04.2021Furgonetka.pl startuje z otwartą siecią automatów paczkowychFurgonetka.pl, broker usług kurierskich, od dekady działa na polskim rynku. Właśnie startuje z nowym rozwiązaniem, które – jak deklaruje – ma być praktyczniejsze od paczkomatów InPostu. Furgonetka Box ma połączyć różnych dostawców i oferowane przez nich rozwiązania jednym wspólnym oprogramowaniem i ekosystemem różnorodnych automatów.
0 7 0 0 0 1.04.2021Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w AktualnościachFacebook uruchamia nowe narzędzie umożliwiające lepszą kontrolę materiałów udostępnianych w Aktualnościach. Od teraz możliwe będzie wskazanie osób mogących komentować posty publiczne, określając, czy będzie to każdy, kto widzi post, czy tylko oznaczone osoby i strony.
0 2 0 0 0 1.04.2021Globalna zmiana identyfikacji wizualnej firmy SuperbetBukmacher Superbet zmienia oblicze, chcąc podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Właśnie ruszył proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach. Także w Polsce, gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki.