Espresso - Strona 512 z 5633 - Marketing przy Kawie
Advertisement

Espresso

19 lutego 2022

18 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
18.02.2022

Polacy przewidują problemy z obsługą zobowiązań finansowych. Barometr obsługi zobowiązań ZPF i IRG SGH

Odsetek gospodarstw przewidujących duże problemy z obsługą swoich zobowiązań jest na najwyższym poziomie od piętnastu lat. Wartość Barometru Obsługi Zobowiązań znacząco spadła i osiągnęła poziom niższy niż w szczycie pandemii. BOZ w I kwartale 2022 r. obniżył się o prawie 10 pkt. – wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH. Jego wartość wynosi obecnie 84,4 pkt. wobec 94,2 pkt. w poprzednim kwartale. Odczucia dotyczące jakości obsługi zobowiązań spadły w gospodarstwach domowych poniżej najniższego poziomu z okresu pandemii w 2020 r.

17 lutego 2022

  • 0
  • 4
  • 0
17.02.2022

Wavemaker VideoTrack: częściej płacimy za wideo, Disney+ budzi zainteresowanie, Smart TV robi karierę wśród e-widzów

Gdyby widzowie wykupili abonament w kolejnym serwisie SVoD, rozważyliby raczej rezygnację z innej subskrypcji VoD aniżeli z abonamentu w kablówce lub na platformie cyfrowej – pokazują wyniki badania VideoTrack VI agencji Wavemaker. Rynek wideo na życzenie rozwija się w Polsce siłą serwisów streamingowych, które systematycznie wypierają torrenty. Karierę w polskich salonach robi smart TV. Zyskuje kosztem większości ekranów jako źródło filmów, seriali i innych długich programów oglądanych przez Internet.

Poprzednie Następne