0 1 0 0 0 9.03.2021Lech Free 0,0% startuje z nową odsłoną kampanii „Lechendy mogą wszystko”Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się w worku sportowym? To wszystko jest możliwe w świecie Lecha Free 0,0%. W nowym spocie marka udowadnia, że dzięki bezalkoholowemu wariantowi można łączyć piwny smak i orzeźwienie z aktywnym trybem życia.
0 1 0 0 0 9.03.2021Polak w kinie. Co myślimy o krajowych produkcjach filmowych? Badanie SWPSJakie kino lubimy? Co chcemy oglądać na wielkim ekranie? Jaki obraz współczesnego Polaka pokazują twórcy filmów? Filmowy gust Polaków zbadał zespół naukowców z Uniwersytetu SWPS we współpracy z Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym.
1 2 0 0 4 9.03.2021Unilever usunie z opakowań produktów i reklam określenie „normalny”. Nie będzie też poprawiać zdjęćUnilever, właściciel m.in. marek Dove, Rexona, Love Beauty and Planet, Tresemme czy Schmidt’s, zaprezentował nową inicjatywę „Positive Beauty – pozytywne piękno”. Jej celem jest walka z dyskryminacją i wykluczeniem. Firma usunie słowo „normalny” z opakowań i reklam wszystkich swoich marek z segmentu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej. Nie będzie też dokonywała cyfrowych przeróbek w reklamach.
0 1 0 0 2 9.03.2021Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiejMarka odzieży dla mężczyzn Suitsupply rozpoczęła kampanię pod hasłem „Nowa normalność”. Zdjęcia przedstawiają modeli w erotycznych pozach. Mężczyźni przeważnie ubrani są w garnitury, kobiety występują w bieliźnie.
1 1 0 0 0 9.03.2021Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planetyMarka produktów spożywczych należąca do Unilevera startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji „Eat for good”.
0 3 0 0 0 9.03.2021Asics uruchamia program dla kobiet, w którym doradzać będą sportsmenkiMarka Asics w Europie uruchamia program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne. Do akcji zaangażowano utalentowane sportsmenki.
1 3 0 0 0 9.03.2021PGE z animacją o lotniczce Wandzie Modlibowskiej na Dzień KobietZ okazji Dnia Kobiet Fundacja PGE, Fundacja na rzecz Wielkich Historii oraz Wirtualne Muzeum Polskiego Państwa Podziemnego przygotowały animację o Wandzie Modlibowskiej. To polska lotniczka, pilotka szybowców i pionierka krajowego lotnictwa.
0 1 0 0 0 9.03.2021Współpraca z agencjami eventowymi w trakcie pandemii – rekomendacja SAR i PSMLStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opracowało rekomendację współpracy agencji eventowych i klientów. Rekomendację wsparło również Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. List skierowany jest do rynku oraz przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i zakupem.
0 1 0 0 0 9.03.2021Nagrody Mobile Trends Awards 2020 rozdaneRok 2020 był dla wielu firm okresem nowych wyzwań i zmian. W związku z pandemią znacznie przyspieszono rozwój rozwiązań mobilnych, aby dopasować się do sytuacji. Podczas 10. edycji Mobile Trends Conference wyłoniono laureatów Mobile Trends Awards 2020 na najlepsze rozwiązania mobilne minionego roku.
0 1 0 0 0 8.03.2021Nowe wyróżnienie dla kobiecych biznesów w wyszukiwarce i na mapach GoogleW Polsce wprowadzony został nowy atrybut w Google Moja Firma. Pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na mapach biznesom prowadzonym przez kobiety.