„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedaży
  • 0
  • 4
13.04.2021

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – książka dostępna już w przedsprzedaży

Książka „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta. To kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów, którzy działają w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i tworzą na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2021

Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Podczas konferencji IAB HowTo Days, która odbędzie się 20–22 kwietnia, eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią Covid-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2021

Nowe wyzwania pracy zdalnej i eventów online – podsumowanie konferencji MCCT

23–26 marca odbyła się po raz pierwszy konferencja MCCT. Wydarzenie zrealizowano w formule online z udziałem 68 prelegentów, którzy prowadzili prezentacje i debaty w obrębie szeroko rozumianej tematyki pracy zdalnej. Omówiono m.in. zagadnienia z zakresu wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online czy rearanżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian, jakie wymusza covidowy rynek pracy.