Pora na rowery – jak świat promuje dwa kółkaPora na rowery – jak świat promuje dwa kółkaPora na rowery – jak świat promuje dwa kółkaPora na rowery – jak świat promuje dwa kółka
Piękne krajobrazy, piękne rowery – wsiadaj! (kadr ze spotu Cycling Canada)

Pora na rowery – jak świat promuje dwa kółka

Pora na rowery – jak świat promuje dwa kółka
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Może jazdy na rowerze się nie zapomina, faktem jednak jest, że dorośli często porzucają dwa kółka. Zamieniają je na cztery bądź przesiadają się do komunikacji zbiorowej.

Jak pokazał raport PeopleForBikes, sporządzony w marcu tego roku w Stanach Zjednoczonych, zaledwie 34% Amerykanów (spośród 103 milionów jeżdżących na rowerach) skorzystało z tego pojazdu choć raz w ciągu roku. Ponad połowie z nich (54%) zdarzało się to okazjonalnie: mniej niż dwa razy w miesiącu. 32% cyklistów wybierało rower częściej niż dwa razy w miesiącu, ale rzadziej niż dwa razy w tygodniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się