Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem
  • 0
  • 2
13.04.2021

Specjalna edycja IAB HowTo – trzy dni z SEM, e-retail i gamingiem

Podczas konferencji IAB HowTo Days, która odbędzie się 20–22 kwietnia, eksperci branżowi wezmą pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Przyjrzymy się, jakie działania musiały ulec modyfikacji w związku z pandemią Covid-19, na jakie rozwiązania postawiły firmy oraz czy wystarczająco szybko i efektywnie nauczyliśmy się wykorzystywać je w codziennej pracy.

Wszystko to w podziale na trzy dni – trzy obszary tematyczne. Można wziąć udział w całym wydarzeniu lub wybranych dniach. Specjalna edycja IAB HowTo odbywa się w formie online.

Podczas pierwszego dnia eksperci branż SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej na przykładach pokażą, jak czołowe polskie agencje dostosowały się do zmieniających się pandemicznych warunków wraz ze swoimi klientami. Wydarzenie jest przeznaczone m.in. dla właścicieli firm z sektora MŚP, marketingowców in-house, specjalistów agencyjnych i freelancerskich.

IAB HowTo e-retail to wydarzenie online, podczas którego na warsztat wzięte zostaną zagadnienia z obszaru handlu detalicznego w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z wpływem pandemii. Eksperci pokażą:

  • czym klient retailowy różni się od e-commerce’owego,
  • jak obecnie obszary online-mobile-offline przenikają i uzupełniają się nawzajem.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami. Wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów: zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.

Trzeci dzień konferencji IAB HowTo Days poświęcony będzie gamingowi. Ten podczas pandemii umocnił swoją pozycję i w dalszym ciągu wykazuje tendencję zwyżkową praktycznie we wszystkich aspektach. Ideą konferencji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat gaming marketingu na bazie case studies z firm prelegentów biorących udział w konferencji. Opowiedzą oni, jakie trendy będą teraz wyznaczać kierunek i co nas czeka w najbliższej przyszłości.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming.

Konferencja IAB HowTo Days organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Również prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ otrzymują rabat oraz 60 punktów recertyfikacyjnych (za udział w pojedynczym dniu konferencji – 20).

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie howto.iab.org.pl/days/. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2
IAB HowTo, edycja specjalna: 20–22 kwietnia 2021 r.

IAB HowTo, edycja specjalna: 20–22 kwietnia 2021 r.

IAB HowTo, edycja specjalna: 20–22 kwietnia 2021 r.

13 kwietnia 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2021

Nowe wyzwania pracy zdalnej i eventów online – podsumowanie konferencji MCCT

23–26 marca odbyła się po raz pierwszy konferencja MCCT. Wydarzenie zrealizowano w formule online z udziałem 68 prelegentów, którzy prowadzili prezentacje i debaty w obrębie szeroko rozumianej tematyki pracy zdalnej. Omówiono m.in. zagadnienia z zakresu wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online czy rearanżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian, jakie wymusza covidowy rynek pracy.