Magdalena Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty
  • 0
  • 1
22.05.2020

Magdalena Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty

Platforma Zalando zaprezentowała nową ambasadorkę kategorii Beauty w Polsce. To Magdalena Pieczonka – makijażystka gwiazd, a za pośrednictwem kanałów społecznościowych również tysięcy Polek.

Magdalena Pieczonka dzieląca się wiedzą m.in. w programach telewizyjnych jest jedną z popularniejszych ekspertek w swojej dziedzinie w Polsce. Na Instagramie obserwuje ją ponad 460 tys. osób, a jej autorski kanał na YouTube ma prawie 200 tys. subskrybentów.

W sezonie wiosna/lato 2020 makijażystka będzie współpracować z Zalando. Jako ambasadorka kategorii Beauty przedstawi serię tutoriali z zakresu makijażu, które co miesiąc będą publikowane zarówno na profilu marki na Facebooku, jak i w kanale makijażystki na YouTube. Dodatkowo Pieczonka będzie opowiadać na swoim profilu na Instagramie o trikach, poradach i ulubieńcach kosmetycznych z oferty Zalando Beauty.

Dostrzegamy niezwykły potencjał w rozwoju kategorii Beauty na polskim rynku, odnotowując ponad trzykrotny wzrost sprzedaży. Nasz asortyment to w tym momencie prawie 12 tys. produktów od 300 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Aby zwiększyć świadomość konsumentów i w ciekawy sposób przedstawić im ofertę kategorii Beauty na Zalando, stawiamy także na dodatkowe działania, takie jak współpraca z najsłynniejszą makijażystką w Polsce. To umożliwia nam dotarcie do nowej grupy odbiorców, a przede wszystkim zaprezentowanie kosmetyków najlepszych marek w ciekawy sposób – mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando.

Pierwsze efekty działań widoczne są m.in. na stronie na www.zalando.pl oraz w mediach społecznościowych. Współpraca marki i Magdaleny Pieczonki to kontynuacja ubiegłorocznych aktywności w ramach promowania kategorii Beauty.

Asortyment kosmetyczny został wprowadzony do sprzedaży na platformie pod koniec 2018 r. Pierwsza promująca go na polskim rynku kampania – „Wyraź swoje piękno”, emitowana w telewizji, mediach społecznościowych i kanałach online – odzwierciedlała promowane przez Zalando idee i wartości. Przedstawiała także asortyment kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i zapachów. W ramach lokalnej warstwy kampanii Beauty przeprowadzone zostały dodatkowe działania promocyjne z ambasadorkami Zalando w Polsce: Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

  • 1
Magdalena Pieczonka

Magdalena Pieczonka współracuje z Zalando

22 maja 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2020

Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj

Żyjemy aktualnie w dziwnym czasie zawieszenia gospodarki, życia, ale też racjonalnego myślenia i zdrowego rozsądku – uważają artyści z Galerii Rusz. Od kilkunastu tygodni drżymy codziennie w oczekiwaniu, że świat się skończy. Jednocześnie czekamy, aż życie powróci na stare koleiny, zakłady zaczną pracować, a my znów zaczniemy zaspokajać ważne życiowe potrzeby. Czy tak się stanie? Nad tym zastanawiają się artyści na billboardach.

21 maja 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2020

„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość – to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia. Jednak to, co naprawdę ważne, powinno pozostać niezmienne. Marka garnków, patelni i zastawy stołowej Ambition w kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.