Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj - Marketing przy Kawie
Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj
  • 0
  • 3
22.05.2020

Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj

Żyjemy aktualnie w dziwnym czasie zawieszenia gospodarki, życia, ale też racjonalnego myślenia i zdrowego rozsądku – uważają artyści z Galerii Rusz. Od kilkunastu tygodni drżymy codziennie w oczekiwaniu, że świat się skończy. Jednocześnie czekamy, aż życie powróci na stare koleiny, zakłady zaczną pracować, a my znów zaczniemy zaspokajać ważne życiowe potrzeby. Czy tak się stanie? Nad tym zastanawiają się artyści na billboardach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 maja 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2020

„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość – to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia. Jednak to, co naprawdę ważne, powinno pozostać niezmienne. Marka garnków, patelni i zastawy stołowej Ambition w kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.