0 1 0 0 0 19.05.2020OLX w wyniku afery z piosenką Kazika wycofa reklamy z TrójkiMarcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl poinformował w serwisie LinkedIn, że firma wycofa reklamy z rozgłośni Polskie Radio Program 3. To efekt afery związanej z 1998. notowaniem Listy Przebojów rozgłośni.
0 1 0 0 0 19.05.2020Head & Shoulders w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową” prowadzi treningiRuszyła akcja Head & Shoulders „Zacznij dzień z czystą głową”. Marka zachęca w niej do porannej rozgrzewki w towarzystwie znanych sportowców, prezenterów i aktorów.
0 1 0 0 0 19.05.2020Kolacja z manekinem – pomysł restauracji, by wypełnić pustkę w dobie koronawirusaAmerykańska restauracja The Inn at Little Washington, uhonorowana gwiazdką Michelin, przygotowała rozwiązanie, które ma sprawić, że klienci poczują się lepiej w pustym z powodu dystansu społecznego lokalu. Przy części stolików posadzi elegancko ubrane manekiny.
0 1 0 0 0 19.05.2020Coca-Cola i #BeApp organizują koncerty Coke Studio SessionsKaty Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad stu artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób w dobie trwającej epidemii Coca-Cola chce łączyć fanów na całym świecie i umożliwiać wspólne cieszenie się muzyką. Udział w koncercie to też okazja, by wesprzeć walkę z Covid-19. Widzowie będą mogli dokonać darowizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, a Fundacja Coca-Cola przekaże kwotę równoważną środkom wpłaconym przez fanów, wynoszącą do 3 mln dol.
0 1 0 0 0 19.05.2020Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? Wyniki badaniaCzy influencerzy lub celebryci powinni zabierać głos w kwestii koronawirusa? Jakich treści w dobie pandemii poszukują Polacy? I czy zależy to od pokolenia? Z badań agencji LoveBrands Relations, która po raz drugi przeanalizowała potrzeby komunikacyjne Polaków w czasie izolacji, wynika, że niemal 47% badanych zwiększyło grono obserwowanych przez siebie twórców.
1 5 0 0 0 19.05.2020„Turururu” – spot marki Żywiec promujący piwa bezalkoholoweŻywiec rozpoczął kampanię promującą bezalkoholowe warianty piw. Spot wskazuje, że można się nimi cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji oraz Internecie. Inspiracją był utwór „The Final Countdown” zespołu Europe.
0 3 0 0 0 19.05.2020DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzachW ramach akcji „Rainbows & Heroes” DHL Express postanowił uhonorować służby medyczne na całym świecie za nieustanne niesienie pomocy. Przemalowany samolot ozdobiony napisem „Thank you” już dwukrotnie wylądował na warszawskim Okęciu.
0 1 0 0 0 18.05.2020Facebook za 400 mln dol. kupił GiphyFacebook przejął wyszukiwarkę GIF-ów Giphy. Transakcja ma opiewać na 400 mln dol. Nowy nabytek będzie częścią zespołu Instagrama.
0 1 0 0 0 18.05.2020Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndexJak pokazują badania prowadzone przez Inquiry, Polacy prezentują pełne spektrum postaw wobec koronawirusa – od dużych obaw o własne zdrowie po całkowity brak poczucia zagrożenia. Zaczynają też dostrzegać, że sytuacja się stabilizuje. W ostatniej fali badania Covid-Tracker, zrealizowanej między 8 a 14 maja, odsetek osób, które uważają, że sytuacja się poprawia, wzrósł do 40%. To więcej o 31 p.p. w stosunku do danych z połowy kwietnia. Agencja Inquiry sprawdziła też, opierając się na badaniu YouGov BrandIndex, czy postawy związane z epidemią mają jakieś znaczenie dla wizerunku marek.
0 1 0 0 0 18.05.2020Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrderMichał Siejak pełniący funkcję prezesa zarządu NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20% udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem.