„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition
  • 0
  • 4
21.05.2020

„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość – to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia. Jednak to, co naprawdę ważne, powinno pozostać niezmienne. Marka garnków, patelni i zastawy stołowej Ambition w kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.

Obostrzenia związane z pandemią wymusiły na nas odejście od codziennej rutyny, zmianę przyzwyczajeń i ograniczenie ulubionych aktywności. Izolacja wpłynęła na relacje społeczne i pomimo możliwości połączenia online ograniczyła częstotliwość spotkań z innymi. Więzi z bliskimi przechodzą próbę. Wyzwaniem stały się również kontakty z sąsiadami czy osobami mijanymi na ulicy. Wielu z nas w obawie o zdrowie i bezpieczeństwo straciło zaufanie do drugiego człowieka, zapominając o życzliwości, która jest podstawą naszego wspólnego życia – podkreśla marka.

W tym trudnym czasie budzi się jednak silny trend zaangażowania w sprawę pomocy potrzebującym. Te działania pokazują, że nawet w obliczu kryzysu potrafimy solidarnie walczyć w słusznym celu. Czy pomimo tego nie zapominamy jednak o tym, co jest naprawdę ważne dla nas samych? Ambition w kampanii zwraca uwagę na małe, choć znaczące w codziennym życiu rzeczy, spoglądając z nowej perspektywy na obowiązujące zakazy i obostrzenia.

Celem działań jest zwrócenie uwagi na problem funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Ograniczenia nałożone przez rząd nie usprawiedliwiają nas bowiem z całkowitej rezygnacji z życia społecznego. Mogą nas jednak motywować do zwrócenia uwagi na rzeczy, które wcześniej były pomijane ze względu na dynamiczny harmonogram dnia czy zwyczajny brak czasu.

Unikanie fizycznego kontaktu to okazja do wymiany uprzejmości w sposób inny niż podanie dłoni. Szacunek i zainteresowanie drugą osobą można okazać np. poprzez pomoc w codziennych zadaniach (zakupy spożywcze, wykupienie recepty, pomoc przy dokonaniu płatności online).

Nakaz noszenia maseczek to z kolei możliwość pokazania swojej prawdziwej natury. Jak przekonuje marka, zakrywanie twarzy sprawia, że przestaje liczyć się wygląd, a na ocenę wystawiany jest nasz charakter i osobowość. Opuszczając dom, miejsce bezpiecznej izolacji, warto także pozytywnie nastawić się do innych – strach nie może generować uprzedzeń do drugiego człowieka. W końcu każdy z nas znalazł się w tej samej sytuacji. Dbajmy o to, co jest naprawdę ważne – przekonuje Ambition.

Motywacją do stworzenia kampanii była obserwacja zmieniających się trendów i zachowań społecznych pod wpływem pandemii. Zauważyliśmy wzrost niepokojów, większy strach przed innymi i nieustające obawy o przyszłość. Od początku istnienia marki hasłem Ambition jest „Z dbałością o…”. Wiąże się to nie tylko z aspektem produktowym, ale także troską o komfort, przyjemność i bezpieczeństwo użytkowników oraz ich bliskich.

W kampanii idziemy o krok dalej. Chcemy pokazać pozytywną stronę rzeczywistości, w której się znaleźliśmy. Naszym celem nie jest namawianie do łamania obowiązujących nakazów. Wręcz przeciwnie – podkreślamy ich znaczenie, jednak zachęcamy do odkrycia ich drugiej, pozytywnej perspektywy. Czasy niewątpliwie są trudne, jednak dzięki kilku małym krokom możemy wspólnie przetrwać ten ciężki okres, zmniejszyć narastające w nas napięcie i zadbać o bliskich – komentuje Krzysztof Niebrzydowski, dyrektor marketingu sklepu internetowego Dajar Home & Garden, oferującego m.in. produkty Ambition.

Kampania prowadzona jest na profilach social media marki. Pomysł i realizacja: Albo Albo.

  • 4
Ambition

Marka naczyń kuchennych i zastawy stołowej Ambition rozpoczęła kampanię „Z dbałością o to, co naprawdę ważne”

21 maja 2020