Mamy bohaterki w globalnej kampanii marki Douglas na Dzień Matki
  • 1
  • 1
21.05.2020

Mamy bohaterki w globalnej kampanii marki Douglas na Dzień Matki

Z okazji nadchodzącego Dnia Matki sieć perfumerii Douglas rozpoczęła kampanię, w której ukazuje mamy jako bohaterki codzienności. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą projekty specjalne, w tym realna pomoc potrzebującym oraz aktywacje w social media.

W tym roku okoliczności świętowania Dnia Matki są wyjątkowe dla każdego z nas. Douglas z tej okazji postanowił podziękować i podkreślić rolę mam, naszych bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz wykazują się niezwykłą troską i heroizmem – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

Tygodnie walki z pandemią są dla wszystkich ogromnym wyzwaniem. Szczególną rolę pełnią w tym czasie matki. Wiele z nich stało się w tych wyjątkowych okolicznościach prawdziwymi bohaterkami: pielęgniarki, lekarki, kasjerki, głowy rodziny. Dodatkowo koordynują szkolną naukę dzieci w domowych warunkach. Na ich barkach spoczął wielki ciężar. Douglas przygotował więc kampanię „Dzień Matki 2020: mamy bohaterki”.

Działania uzupełnia specjalnie stworzony na tę okazję film, którego głównym przesłaniem jest słowo „Dziękuję”. Wideo prezentuje odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat. Film można obejrzeć w kanałach społecznościowych marki – na Instagramie, Facebooku i YouTube, a także na stronie www.douglas.pl.

Międzynarodowa kampania Douglas jest realizowana w maju, kiedy w wielu państwach obchodzi się Dzień Matki. W Polsce kampania trwa od 21 do 28 maja. Częścią akcji są projekty pomocy w walce z pandemią. W Polsce działania te skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych.

W ostatnich tygodniach Douglas przekazał ponad 3 tys. produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy oraz do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

  • 1
Dzień Matki

Kampania marki Douglas na Dzień Matki

 

21 maja 2020