- 0
- 1
Hortex rozstrzyga przetarg na agencję kreatywną
Agencja Kerris wygrała przetarg marki Hortex na obsługę kreatywną w 2024 r. Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań nowego produktu, produkcję materiałów 360 stopni oraz koordynację działań z influencerami.
– Współpraca z Kerris to dla nas kolejny krok w kierunku innowacji i świeżego spojrzenia na nasze produkty. Wierzymy, że doświadczenie i kreatywność agencji pozwolą nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i wzmocnić pozycję naszej marki na rynku – podkreśla Jerzy Stańczyk, starszy kierownik marki Hortex.
Prace nad produkcją materiałów ruszają już teraz, a oficjalny launch kampanii jest zaplanowany na 2024 r.
Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców. Ma też silną pozycję w kategorii soków, nektarów i napojów niegazowanych w Polsce. Ta polska marka istnieje na rynku od ponad 70 lat.
- 1