„Lubię ludzi” – kampania Szlachetnej Paczki z udziałem gwiazd (wideo)
  • 1
  • 0
16.06.2017

„Lubię ludzi” – kampania Szlachetnej Paczki z udziałem gwiazd (wideo)

Życzliwość, wrażliwość, pracowitość, drużynowość – przez te wartości Szlachetna Paczka chce mobilizować Polaków do społecznego zaangażowania i zjednoczenia. Kampania „Lubię ludzi”, która wystartowała 13 czerwca, dotyczy wszystkich projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie Wiosna – w tym Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.

Akcję rozpoczęło ogłoszenie manifestu „Lubię ludzi” na tzw. warszawskiej patelni przy stacji metra Centrum. Nietypową konferencję poprowadził dziennikarz Michał Pol (ambasador kampanii).

W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Maciej Orłoś, Piotr Cieszewski (mówca motywacyjny i himalaista), Maciej Łagodziński (aktor), Jarosław Bieniecki (twórca Runmageddonu) i dziennikarka show-biznesowa Agnieszka Jastrzębska. Wszyscy złożyli publiczną deklarację „Lubię ludzi” i podpisali się pod manifestem wartości.

Dzień przed oficjalną inauguracją udostępniona została platforma www.lubieludzi.pl. W akcję można włączyć się na kilka sposobów: począwszy od złożenia publicznej deklaracji i podpisania się pod manifestem, przez zakup gadżetów (opaska, koszulka, torba, notes), po aktywny udział w projektach Stowarzyszenia Wiosna.

Założenia kampanii były przygotowywane od grudnia 2016 r. Punkt wyjścia stanowiły badania Kantar TNS. Ich wyniki pokazały, że respondenci są zmęczeni pogłębiającą się polaryzacją społeczeństwa. Zdaniem badanych Szlachetna Paczka reprezentuje właśnie te wartości, które mogą sprawić, że będzie żyło nam się ze sobą lepiej.

Narracja „Lubię ludzi” opiera się na wartościach, które badani uznali za najbardziej przyczyniające się do dobrego funkcjonowania społeczeństwa: życzliwość, wrażliwość, pracowitość i drużynowość.

Ambasadorami akcji „Lubię ludzi” zostali m.in.: Karol Kłos (mistrz Europy i mistrz świata w siatkówce), Wojciech Szczęsny (bramkarz reprezentacji Polski i AS Romy), Maja Włoszczowska (wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim) i Tomasz Majewski (mistrz olimpijski w pchnięciu kulą).

W akcję włączyli się też influencerzy, m.in. Arlena Witt (blogerka i vlogerka z kanału „Po cudzemu”), Daniel Rusin (autor youtube’owego kanału „Reżyser życia”), Konrad Kruczkowski (autor bloga „Halo ziemia”), Paulina Mikuła (prowadząca kanał „Mówiąc inaczej”), Michał Pol (wieloletni redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”), Jarosław Bieniecki (twórca Runmageddonu) czy Piotr Cieszewski (mówca motywacyjny, menedżer i himalaista).

Organizatorzy kampanii zapowiadają, że w jej następnych etapach pojawią się kolejne znane osoby. Kampania ma charakter odsłonowy. W pierwszej fazie nacisk zostanie położony na działania PR i mocną obecność w social media. Kolejnym punktem ma być kampania ATL realizowana m.in. przez spoty telewizyjne.

  • 6

ks. Jacek Stryczek, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Karol Kłos, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Maja Włoszczowska, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Michał Pol, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Tomasz Majewski, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

Wojciech Szczęsny, fot. Agnieszka Ożga-Woźnica

14 czerwca 2017

Reklama
Reklama