Sprite z muralem przy warszawskich Pawilonach
  • 0
  • 0
14.06.2017

Sprite z muralem przy warszawskich Pawilonach

Pawilony Nowy Świat w Warszawie zostały odmienione przez znanego artystę streetartowego, Pawła Swanskiego. Sponsorem akcji jest marka Sprite, która w nowej strategii komunikacji nawiązuje do odświeżenia.

Kontrastujące z zabytkową częścią Nowego Światu Pawilony są chętnie odwiedzane przez młodych ludzi, którzy szukają miejsca do spotkań, dyskusji, posłuchania muzyki, zabawy i odpoczynku.

W czerwcowy weekend powstały w tym miejscu dzieła artysty, który jest nieodłącznie związany z kulturą miejską. Uliczne obrazy mają nadać Pawilonom Nowy Świat nowy wizerunek i sprawić, że staną się one lokalizacją jeszcze istotniejszą dla młodych.

Mural to część strategii komunikacji marki Sprite pod hasłem „Born to Rfrsh”, które nawiązuje do odświeżenia. W tym rozumieniu brand stara się wywołać „efekt rześkości” w różnych dziedzinach, takich jak muzyka, sztuka czy gry. Zobacz m.in.: Pezet i Małolat w spocie Sprite’a.

  • 6

14 czerwca 2017

Reklama
Reklama