1 0 0 3.01.2018Teresa Lipowska twarzą kampanii reklamowej marki VicardAktorka Teresa Lipowska, znana m.in. z roli Barbary Mostowiak w serialu „M jak miłość”, wystąpiła w reklamie suplementu diety Vicard (Aflofarm).
0 1 4 3.01.2018Kim byli uczestnicy sylwestra w Zakopanem? Analiza SelectivvDwie trzecie uczestników koncertu sylwestrowego w Zakopanem stanowiły osoby po 30. roku życia. Wskazuje na to badanie właścicieli smartfonów, którzy bawili się podczas tego wydarzenia. Więcej osób przyjechało pod Tatry z Warszawy niż z Krakowa. 6% imprezowiczów stanowili obcokrajowcy. Ponad 80% badanych robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem komórkowym okazał się natomiast Orange.
1 3 0 3.01.2018Polscy skoczkowie w kampanii reklamowej paliw zimowych LotosuZ początkiem roku Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Naj nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W spocie wystąpili członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program „Sonda 2” w TVP.
0 0 0 3.01.2018Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu apeluje do Justyny Kowalczyk, Marka Kondrata i Piotra AdamczykaStowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu wystosowało apel do Justyny Kowalczyk, Marka Kondrata i Piotra Adamczyka o „niepodejmowanie współpracy z nieetycznymi instytucjami finansowymi”. Organizacja przekonuje, że wynagrodzenie, jakie aktorzy otrzymują za występowanie w reklamach banków, „z dużym prawdopodobieństwem pochodzi z grabieży”.
2 0 0 2.01.2018„Dla jednych 500 plus, a dla innych minus 500” – świąteczne spoty Platformy ObywatelskiejPlatforma Obywatelska przygotowała dwa świąteczne spoty. Porusza w nich temat wysokich cen żywności i... in vitro.
0 0 0 1.01.2018Kluczowe pytania biznesowe dla branży reklamowej na 2018 r. według „The Wall Street Journal”Amazon, Publicis, Nielsen, WPP, Accenture i inne firmy konsultingowe, wreszcie Snap i jego Snapchat. To z tymi podmiotami wiążą się pytania, które Alexandra Bruell, dziennikarka „The Wall Street Journal” stawia przed branżą reklamową u progu 2018 r.
0 0 0 29.12.2017Jak Polacy obchodzą sylwestra? Badanie Polskiego Programu Jakość ObsługiCo robimy w sylwestra? To pytanie zadaje sobie corocznie 97% Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez Polski Program Jakość Obsługi. Obchody ostatniego dnia roku od lat cieszą się dużym zainteresowaniem. Polacy chętnie bawią się z tej okazji, ale młodsze pokolenia traktują ten dzień całkiem inaczej niż starsza część społeczeństwa.
1 0 0 29.12.2017Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski w cukierni Szymona Majewskiego w reklamie PlusaPlus rozpoczął kampanię reklamową oferty abonamentowej. W spocie u boku Szymona Majewskiego występuje aktorska para – Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski.
0 0 0 28.12.201711 edycja Crash Mondays dotyczyć będzie content marketingu8 stycznia kolejna edycja krakowskich spotkań Crash Mondays. Tym razem mowa będzie o content marketingu.
0 0 0 28.12.2017XIV edycja „Badania poczty elektronicznej” Sare90% respondentów XIV edycji „Badania poczty elektronicznej” Sare subskrybuje newslettery. Prawie każdy, kto ma dostęp do Internetu, dysponuje chociaż jedną skrzynką pocztową i zapisał się na newsletter. Jakie są powody subskrypcji? Treść, szybki dostęp do informacji oraz korzyści – rabaty, możliwość wzięcia udziału w konkursie.