Marketingowe bieguny tańca - Marketing przy Kawie
Marketingowe bieguny tańcaMarketingowe bieguny tańcaMarketingowe bieguny tańcaMarketingowe bieguny tańca
Pan projektant tańczy (źr. Lanvin)

Marketingowe bieguny tańca

Marketingowe bieguny tańca
Monika Szylar

Monika Szylar

-

Monika Szylar

Monika Szylar

Brawurowe popisy zręczności – albo dla odmiany występy w stylu „tańczyć każdy może”. Przykuwające uwagę solówki lub porywające sceny grupowe. Wiele jest odmian tańca, którymi marki próbują oddziaływać na widzów swoich reklam. Ostatnio w tany puścił się nawet Alber Elbaz, główny projektant marki Lanvin. Wyszło... cóż, trochę dziwnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to