Limitowana edycja butelki Coca-Coli autorstwa Karola Radziszewskiego
  • 0
  • 3
26.06.2019

Limitowana edycja butelki Coca-Coli autorstwa Karola Radziszewskiego

24 czerwca odbyła się kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad. Było to spotkanie przy stole mającym symbolizować gościnność, łączność i otwartość. Wydarzenie stało się impulsem do stworzenia kolekcjonerskiej butelki napoju. Zaprojektował ją Karol Radziszewski.

Karol Radziszewski to malarz, performer, autor instalacji, fotografii i filmów wideo, laureat „Paszportu Polityki”. Pokazuje swoje prace na całym świecie: od warszawskiej Zachęty, przez nowojorskie New Museum, aż po VideoBrasil w Sao Paulo.

Stworzony przez niego projekt butelki nosi nazwę „Konstelacje”. Inspiracją do jego przygotowania była symboliczna kolacja z Coca-Colą w Warszawie i trwająca kampania „Razem smakuje lepiej”.

Przy wspólnym stole pod gołym niebem w Warszawie spotkało się 300 osób. Gościom towarzyszyły opowieści Barbary Stareckiej, dziennikarki, blogerki kulinarnej, o potrawach minionych trzydziestu lat czasu transformacji. Epoki, kiedy intensywnie poznawaliśmy to, co nowe

Menu przygotowało stołeczne Studio CookUp. Przypomniało ono gościom, co jedli w ciągu trzech ostatnich dekad, jak spotykali się z kuchniami z różnych stron świata, eksperymentowali z nowymi smakami i jak to jedzenie ich zmieniało. Świadkiem tych przemian na przestrzeni lat była również Coca-Cola.

Polscy konsumenci mogą oglądać globalną reklamę marki od kwietnia do lipca w najważniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach działań marketingowych jest ona widoczna również w wybranych kinach, prasie, na materiałach POS oraz w Internecie, m.in w kanałach influencerów.

  • Adaptacja globalnej kopii telewizyjnej: McCann
  • Internet: LiquidThread
  • Planowanie i zakup mediów: MediaCom
  • PR: Big Picture
  • 3

26 czerwca 2019