Andrzej Bargiel w kampanii Lufthansy
  • 0
  • 3
12.02.2019

Andrzej Bargiel w kampanii Lufthansy

Lufthansa rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię „Don’t let your dreams be just dreams”. Wziął w niej udział skialpinista Andrzej Bargiel.

Sportowiec w ubiegłym roku zdobył szczyt K2 w Himalajach, a następnie zjechał z niego na nartach. Jest pierwszym człowiekiem w historii, który tego dokonał. Udowadnia, że nawet w bardzo wysokich górach można jeździć na nartach. Zrealizował serię wypraw, aby to potwierdzić – przed K2 zdobył m.in. szczyty Shisha Pangma, Manasulu oraz Broad Peak.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami – powiedział Frank Wagner, general manager sales Poland Lufthansa Group.

Celem kampanii „Don’t let your dreams be just dreams” jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. Będą ją wspierali również inni popularni użytkownicy Instagrama. Podzielą się marzeniami, planami i wspomnieniami z odbytych niedawno wyjazdów, pomagając odbiorcom znaleźć własny, wyjątkowy powód do podróżowania.

W spełnianiu podróżniczych marzeń mają pomóc połączenia oferowane przez Lufthansę. Samoloty wszystkich linii lotniczych należących do Lufthansa Group docierają do 271 lokalizacji na pięciu kontynentach.

Kampania rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 24 marca. Jej punktem kulminacyjnym będzie konkurs. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hashtagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć 2 bilety w klasie ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.

Planowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

  • 3

12 lutego 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Devil Energy znów przegrał w sądzie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce złożyć wniosek o ogłoszenie upadłości spółki

Firma Waterius, którą sąd w 2018 r. zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60 tys. zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30 tys. zł oraz 2 tys. zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada też złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy.

11 lutego 2019