0 1 0 0 0 19.06.2019Libra coraz bliżej. Facebook wprowadzi własną walutę opartą na technologii blockchainFacebook ogłosił, że będzie świadczył usługi finansowe. Jego pierwszym produktem ma być w przyszłym roku wirtualna waluta libra. Oparta na technologii blockchain, będzie dostępna w Messengerze, WhatsAppie i jako osobna aplikacja.
0 0 0 0 0 18.06.2019ZFPR publikuje ranking agencji PR według fee income za rok 2018Związek Firm Public Relations opublikował szósty ranking agencji PR według fee income. Łączny wynik fee income za 2018 r. wyniósł 144 940 000 zł. Daje to wzrost łącznego fee income w stosunku do roku 2017 o 12,09%.
1 4 0 0 0 18.06.2019Vienio, Karolina Pilarczyk i Katarzyna Bigos ambasadorami kampanii „Trzeźwo myślę” CarlsbergaRusza trzecia edycja kampanii „Trzeźwo myślę”, organizowanej przez Carlsberga. Ma edukować konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
0 5 0 0 0 18.06.2019Wartość emocjonalna sponsoringu sportu i kultury rośnie – badanie ARCW ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Wyższy niż 10 lat temu jest także odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. Obecnie najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami są PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
1 0 0 0 0 18.06.2019Ed Sheeran i jego pierwsza reklama z ketchupemMarka Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Z tej okazji nawiązała współpracę z muzykiem Edem Sheeranem. 17 czerwca po raz pierwszy został wyemitowany spot z muzykiem i ketchupem.
3 0 0 0 0 18.06.2019Wakacyjna kampania Plusa – Szymon Majewski pokazuje drogę i pracuje na basenie17 czerwca rozpoczęła się wakacyjna kampania Plusa. Jedna z reklam wspiera ofertę, w której do abonamentu głosowego można dobrać internet jako dodatkowe GB na smartfonie. Druga promuje abonamenty za pół ceny.
4 0 0 0 0 18.06.2019„Teraz by Aviva” – kampania nowej marki ubezpieczeniowejRusza kampania wprowadzająca nową markę Teraz by Aviva. Oferta pod tą marką ma pozwalać na zakup ubezpieczenia autocasco na określony czas: kilka godzin, weekend albo na czas urlopu.
0 1 0 0 1 18.06.2019Lidl wyjaśnia, skąd w robocie kuchennym wziął się mikrofonNa naszych łamach opublikowaliśmy informację o mikrofonie wykrytym w sprzęcie Lidla we Francji. W związku z tą publikacją marka zamieściła wyjaśnienie pod postem na naszym fan page’u.
1 0 0 0 0 18.06.2019Cannes: nagrody za „Ostatni »Twój Weekend«” i reaktywowaną przez Ben & Jerry’s tęczę z placu ZbawicielaW Cannes nagrodzono już dwie kampanie zgłoszone z Polski. Srebro w kategorii Design/Live Events zdobyła „Niezniszczalna tęcza”, czyli projekt agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Ben & Jerry’s. Z kolei brąz w kategorii Press & Publishing zdobył „Ostatni »Twój Weekend«”, czyli akcja zrealizowana przez VMLY&R Poland dla Gazety.pl.
0 1 0 0 0 17.06.2019CEO Google: YouTube jest za duży, żeby całkowicie wyeliminować niewłaściwe treściCEO Google, Sundar Pichai powiedział w wywiadzie dla CNN, że należący do jego firmy YouTube potrafi coraz lepiej eliminować niewłaściwe treści. Nawet udoskonalone metody nie dają jednak stuprocentowej skuteczności.