Andrzej Bargiel ambasadorem Grupy Murapol
  • 1
  • 1
26.06.2019

Andrzej Bargiel ambasadorem Grupy Murapol

„Murapol, najlepsze miejsca na świecie” – to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej. Ma ono podkreślać, że deweloper w działalności operacyjnej otwiera się w kierunku tzw. affordable premium. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym ambasadorem – Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2.

Marka rozpoczyna kampanię repozycjonującą ofertę. Murapol podkreśla, że dysponuje lokalami dla bardziej wymagających nabywców. Osób szukających innowacyjnych rozwiązań w mieszkaniach, które zapewnią komfort, bezpieczeństwo, ale i bieżące oszczędności. Celem kampanii jest ponadto podkreślenie dotychczasowego dorobku firmy.

W ramach wspólnych działań przygotowano 30-sekundowy spot.

O nawiązaniu współpracy z mistrzem Polski w skialpiniźmie, rekordzistą i narciarzem wysokogórskim, który jako pierwszy człowiek zjechał na nartach z K2, zadecydowały względy pokrewnych przekonań i wartości – przekonuje firma.

Andrzej Bargiel jest postacią podziwianą i bliską ideałom Murapolu: odważny i nowoczesny, a jednocześnie zawsze przygotowany i z respektem dla bezpieczeństwa. Ikona wytrwałości w dążeniu do celu. Symbol niechodzenia na skróty. Pomimo wielkości sukcesów zachowuje pokorę, nie zapominając nigdy o domu, z którego wyrósł i domu, do którego wraca…

Bezpośrednią analogię dostrzegam w genezie naszej działalności. Z lokalnego dewelopera wyrośliśmy na jeden z wiodących podmiotów na rynku. Osiągnięty poziom rozwoju zawdzięczamy właściwym decyzjom biznesowym – z jednej strony odważnym, pozwalającym wykorzystywać okazje rynkowe, z drugiej, stale ważąc ryzyka dnia codziennego. Jednak to niejedyny punkt styku nas i Andrzeja Bargiela. Widzimy w nim odbicie naszych klientów, dla których nowy ambasador może stać się inspiracją, którzy będą podziwiać jego sportowego ducha, równowagę między wysiłkiem a przyjemnością, jak i bardzo precyzyjne przygotowanie do realizacji wypraw.

To jak z decyzją o zakupie mieszkania. Ostateczny wybór wymaga zdecydowanych, ale przede wszystkim mądrych i przemyślanych decyzji, wyboru takiego mieszkania, które spełni oczekiwania, będzie oszczędne, ale i komfortowe. Pozwoli wykorzystać możliwości technologii dostępnych na rynku. Takie mieszkania ma w swojej ofercie Grupa Murapol – mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapolu.

Andrzej Bargiel będzie ambasadorem Grupy Murapol przez okres trzech lat. W tym czasie weźmie udział w kampaniach reklamowych i eventach promocyjnych dewelopera. Murapol będzie zaś sponsorem jego trzech kolejnych wypraw wysokogórskich, w tym tej najbliższej w 2019 r.

Pomysł na współpracę z Andrzejem Bargielem zrodził się wewnątrz Grupy Murapol. Opracowaniem strategii oraz kreacją zajęła się Grupa K2.

  • 1

26 czerwca 2019

25 czerwca 2019