Co jest zapisane w genach mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Kampania firmy biotechnologicznej DNA Era
  • 0
  • 3
16.04.2024

Co jest zapisane w genach mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Kampania firmy biotechnologicznej DNA Era

Firma rozpoczęła działalność w Polsce w 2023 r. W kwietniu br. ruszyła kampania „Mamy to w genach!”. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów DNA Era przedstawiła wspólne genetyczne predyspozycje mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej.

– Celem kampanii jest przedstawienie wspólnych cech, jakie łączą mieszkańców regionu Środkowej i Wschodniej Europy. Zazwyczaj myślimy o wydarzeniach historycznych, które kształtują poszczególne narody. Jednak to, o czym zapominamy, to geny. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie predyspozycje są charakterystyczne dla osób pochodzących z tej części świata. Okazało się, że aż 75 proc. z nas ma w DNA mutację, która może prowadzić do powstawania włókien kolagenowych o obniżonej jakości i zwiększać ryzyko urazów. Jednocześnie 12 proc. osób ma mutację, która znacząco zwiększa ryzyko rozwoju choroby Alzheimera – informuje Karolina Dąbrowska, general manager DNA Era.

Analizy obejmują zakres zdrowia onkologicznego, neurologicznego oraz mentalnego. Także predyspozycje sportowe i dotyczące odżywiania, w tym:

  • nietolerancji pokarmowych,
  • alergii,
  • przyswajalności składników odżywczych,
  • metabolizmu leków.

Kampania obejmuje głównie kanały społecznościowe marki. Publikowane są w nich grafiki i klipy przedstawiające dane na temat genomu mieszkańców tego regionu Europy. Płatne działania digital prowadzi agencja Digital Boom, a PR agencja Profeina.

Profeina od marca 2024 r. odpowiada za działania PR marki. Obejmuje to media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach, doradztwo marketingowe, biuro prasowe, a także działania z obszaru influencer marketingu. Z ramienia agencji działania realizują Maria Wagner, senior PR consultant oraz Angelika Zarzycka, PR consultant.

  • 3
Kampania DNA ERA wokół wspólnych cech mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej

Firma DNA Era z kampanią „Mamy to w genach”

Kampania DNA ERA wokół wspólnych cech mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej
Firma DNA Era z kampanią „Mamy to w genach”

16 kwietnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.04.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Mini Paczka InPost: Twoje rozwiązanie do wysyłki drobnych przedmiotów

Mini Paczka to innowacyjna usługa oferowana przez InPost, która ułatwia wysyłkę niewielkich przedmiotów w sposób ekonomiczny i wygodny. Dzięki Mini Paczce, możesz nadać niewielkie przedmioty za niewielkie pieniądze. Wymiary Mini Paczki to maksymalne: 4 x 23 x 40 cm, minimalne 10 x 15 cm, a maksymalna waga to 3 kg. To idealne rozwiązanie dla osób, które potrzebują wysłać drobne przedmioty, takie jak dokumenty, biżuterię, gry komputerowe, akcesoria do telefonu i wiele innych.