Laureaci III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
  • 0
  • 13
1.06.2020

Laureaci III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Zakończyła się III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu. Spośród wszystkich zgłoszeń 2466 projektów spełniało kryteria formalne i zostało poddane ocenie jury. Wyboru laureatów dokonali m.in. artysta grafik Andrzej Pągowski oraz projektantka graficzna i ilustratorka Beata Śliwińska „Barrakuz”.

Zwyciężczynią III edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Justyna Cychowska, która wygrała 10 tys. zł i zestaw pralin. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. zł) oraz słodycze. Autorom prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej, przyznano zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Najlepsze projekty marka zamierza wykorzystać w działaniach promocyjnych.

Zdecydowanie ulubiony jest projekt zwycięski – figura wycinankowa kobiety wpisana w kształt owocu śliwki. Fajny, inteligentny projekt, odpowiadający w stu procentach na temat, nieprzesadzony w formie, świetnie funkcjonujący jako plakat w przestrzeni miejskiej, a przy okazji bardzo prosty. Taki, który chcielibyśmy powiesić w domu – mówi Beata Śliwińska „Barrakuz”.

Ideą projektu jest promowanie młodych artystów oraz umożliwienie im rozwoju poprzez zdobywanie doświadczenia i wzbogacenie portfolio i jednoczesne nadanie aspirującego oblicza tradycyjnej marce pralin. Design by Śliwka Nałęczowska udowadnia, że Śliwka Nałęczowska potrafi doskonale odnaleźć się w świecie grafiki i designu oraz twórczo go inspirować – wyjaśnia Bożena Piotrowska odpowiedzialna za markę.

III edycja Design by Śliwka Nałęczowska zyskała wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, promocję w kanałach patronów medialnych i w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Akcja została przeprowadzona pod patronatem merytorycznym warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising, działania PR prowadziła agencja Kolterman Media Communications.

  • 13
Design by Śliwka Nałęczowska

I miejsce: Justyna Cychowska, Design by Śliwka Nałęczowska

II miejsce: Iwona Kalitan-Młodkowska, Design by Śliwka Nałęczowska

III miejsce: Dawid Celek, Design by Śliwka Nałęczowska

IV miejsce: Magdalena Jakubowska

V miejsce: Sara Kudyba

VI miejsce:Wojciech Gawlik

VII miejsce: Joanna Żybul

VIII miejsce Dagmara Sienkiewicz

IX miejsce: Mirosław Zdrodowski

X miejsce: Justyna Bojczuk

XI miejsce: Arkadiusz Borkowski

XII miejsce: Joanna Żybul

29 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2020

Majowa poprawa nastrojów konsumentów po kwietniowym historycznym załamaniu. Analiza GfK

W maju nastroje polskich konsumentów nieco się poprawiły. W kwietniu osiągnęły historyczne minimum wywołane pandemią i zamknięciem gospodarki. Maleje pesymizm w odniesieniu do przyszłości. Poprawiły się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju. Mimo to obie składowe nadal pozostają na bardzo niskich poziomach – pokazuje Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2020

Koronaraport ExpertSendera: polski e-commerce w modzie i turystyce

W 2019 r. Polacy najczęściej kupowali przez Internet odzież (69%) i obuwie (55%). Najpopularniejszą kategorią planowanych zakupów online były podróże/rezerwacja (31%)*. Pandemia zmieniła jednak sytuację w e-commerce, a kategorie moda i podróże oceniane są jako te, które najbardziej ucierpiały. Mimo to Polacy chętniej niż przed pandemią otwierają e-maile o tej tematyce. Mowa o 4% wzrostu w modzie i 45,6% w podróżach w kwietniu – wynika z danych ExpertSendera.