Archimedes w kampanii „Cyfrowe rewolucje” mBanku
  • 3
  • 1
18.06.2021

Archimedes w kampanii „Cyfrowe rewolucje” mBanku

Wystartowała kolejna odsłona „Cyfrowych rewolucji” – kampanii mBanku, która wspomaga przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w Internecie. Prowadzone działania zasadzają się na dwóch filarach: stronie CyfroweRewolucje.pl z szeregiem treści przygotowanych przez ekspertów z branży oraz konkursie na cyfrową rewolucję. W Sieci pojawiły się spoty kampanii z postacią Archimedesa.

Ubiegłoroczna edycja kampanii to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów poświęconych przeniesieniu firmy do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w Internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.

24 maja ruszyła druga edycja „Cyfrowych rewolucji”. Centrum kampanii stanowi nowa strona CyfroweRewolucje.pl z informacjami o tym, jak krok po kroku przenieść firmę do Sieci. Przedsiębiorcy znajdą na niej bezpłatny kurs skutecznej sprzedaży online oraz case studies firm, które odniosły już sukces w Internecie. Każdy kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę. Materiały przygotowali eksperci rynku e-commerce. Wszystkie są bezpłatne. Nie trzeba być klientem mBanku, żeby z nich skorzystać.

Działaniom edukacyjnym towarzyszy konkurs, który wystartuje 23 czerwca. Jego uczestnicy będą walczyć o przeprowadzenie cyfrowej rewolucji w swojej firmie. Zwycięzcy mogą liczyć na pomoc w pokonaniu wyzwań, które towarzyszą uruchomieniu internetowego biznesu, m.in. prawnych, marketingowych czy technologicznych. Do ich dyspozycji pozostaną sprawdzeni partnerzy banku: Ceneo, Cube Group, DIMAQ, DPD, Gessel, Ideo Force, Inpost, Lex Secure PayNow, Samito i Sky-shop.pl.

Za jakość przeprowadzonych rewolucji będzie odpowiadał doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący podcast „Zaprojektuj swoje życie”. Ekspert przez pół roku będzie spotykał się ze zwycięzcami na sesjach mentoringowych. Zaprosi ich również do udziału w swoim programie. Partnerem strategicznym konkursu jest Mastercard.

Tegoroczną kampanię promują trzy spoty wideo. Koncepcja kreatywna skupiona jest wokół myśli: „Omnichannel, dropshipping, mikrokonwersja. To takie skomplikowane. Bądź tu mądry. Tak, bądź! Wejdź na CyfroweRewolucje.pl – kompendium wiedzy o prowadzenia firmy w Sieci i przekonaj się, że droga do sukcesu w e-commerce jest prostsza, niż myślisz”.

W kreacjach wykorzystana została postać starożytnego matematyka i filozofa przyrody – Archimedesa. Działania prowadzone w Internecie trwają od 24 maja i zakończą się 31 sierpnia. Przygotowanie kampanii: agencja Grey Poland, dom produkcyjny Lemon i dom mediowy Mindshare.

  • 1
Archimedes w kampanii

Archimedes w kampanii mBanku

 

17 czerwca 2021