Kotlin „Zmienia jedzenie na lepsze” – i odważnie podkreśla dźwięk naciskanej butelki ketchupu
  • 1
  • 1
14.04.2020

Kotlin „Zmienia jedzenie na lepsze” – i odważnie podkreśla dźwięk naciskanej butelki ketchupu

Rozpoczęła się kampania „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”, promująca ketchup.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Marcysia

4 miesiące temu

Coś w tym jest. Keczup potrafi sprawić, że chce się coś zjeść np frytki xd a tym bardziej kotlin. Scenki jak najbardziej na plus ;-)

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
14.04.2020

70 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie Deloitte

Dla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.