PKO BP w kampanii namawia do pozostania w domu
  • 1
  • 1
14.04.2020

PKO BP w kampanii namawia do pozostania w domu

2 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna PKO BP, nawiązująca do Wielkanocy oraz akcji #zostańwdomu. Głównym celem akcji jest podziękowanie klientom za odpowiedzialne bankowanie w czasie pandemii i zachęcenie do pozostania w domach. Ponadto zaś zaproszenie do korzystania z internetowych rozwiązań, którymi dysponuje bank, jak aplikacja IKO czy serwis transakcyjny IPKO.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48721 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie Inquiry

Z początkiem marca, wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. Najlepiej wypadła Biedronka.

9 kwietnia 2020