Ruszyła akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”
  • 1
  • 1
14.04.2020

Ruszyła akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”

Warka ruszyła z aktywacją konsumencką „Postaw Warkę”. W jej ramach zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw. Akcji, która potrwa do 17 maja, towarzyszy emisja spotu w telewizji oraz działania w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48704 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

70 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie Deloitte

Dla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie Inquiry

Z początkiem marca, wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. Najlepiej wypadła Biedronka.