Espresso

8 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych

IAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.

7 kwietnia 2020

Poprzednie Następne