0 1 0 0 0 8.04.2020Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyZarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos walnego zgromadzenia członków z 27 lutego 2020 r., podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR. Zakłada ona promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR.
0 4 0 0 0 8.04.2020„Zostajemy w domu dla Was” – kampania OOH dla służb medycznychRozpoczęła się kampania OOH firmy Clear Channel. Ma zwracać uwagę na to, co możemy zrobić dla lekarzy, pielęgniarek, laborantów i tych wszystkich, którzy walczą na pierwszej linii frontu z koronawirusem: zostać w domach, szczególnie w święta. Ma to być też podziękowanie za ich ciężką pracę i odwagę w obecnej sytuacji.
0 1 0 0 0 8.04.2020Mattel pomaga lekarzom i wspiera rodzicówMattel, światowy producent zabawek, wspiera walkę z Covid-19. Firma rozpoczęła produkcję masek ochronnych dla lekarzy walczących z pandemią koronawirusa w Stanach Zjednoczonych. Dla rodziców i dzieci przygotowała z kolei specjalny serwis Playroom z treściami edukacyjnymi i rozrywkowymi dla całej rodziny.
0 1 0 0 0 8.04.2020Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAPW badaniu przeprowadzonym przez PIAP – Polską Izbę Artykułów Reklamowych skierowanym do branży reklamowej BTL wzięło udział ponad 450 firm. Prawie 90% uczestników rynku już w marcu 2020 r. odnotowało spadki obrotów w porównaniu do marca 2019 r., z czego co trzecia firma odnotowała spadek na poziomie 75–100% obrotów.
2 38 0 0 0 8.04.2020Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało własną akcję z odtwarzaniem obrazówMuzeum Narodowe w Warszawie zainicjowało polską odsłonę akcji, w ramach której miłośnicy sztuki odtwarzają słynne obrazy z dostępnych w domu przedmiotów. Najciekawsze pomysły publikowane są na facebookowym profilu instytucji.
0 1 0 0 0 8.04.2020IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowychIAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.
0 1 0 0 0 8.04.202080% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFACzterech na pięciu (81%) specjalistów marketingu z dużych międzynarodowych firm zgłosiło, że odracza zaplanowane kampanie z powodu kryzysu związanego z koronawirusem – pokazuje badanie World Federation of Advertisers. 79% tworzy nowe komunikaty, które dotyczą bezpośrednio wpływu kryzysu na klientów.
0 3 0 0 0 8.04.2020Advertiva członkiem sieci Community InternationalAgencja Advertiva została członkiem Community International. To europejska sieć kreatywnych agencji komunikacji marketingowej i reklamowej. Niezależne stowarzyszenie agencji reklamowych rozpoczęło działalność z początkiem 2020 r.
0 1 0 0 0 8.04.2020L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemiąL’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.
1 1 0 0 0 7.04.2020Spot dla świata poddanego kwarantannie – od IkeiMiasta, a w niektórych przypadkach całe państwa poddawane są kwarantannie, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się pandemii koronawirusa. Miliony ludzi nagle znalazły się w nietypowej sytuacji. Zostały zamknięte w czterech ścianach. Ikea stworzyła reklamę odnoszącą się do tego stanu.