Wydawnictwo Bauer przeznaczy pieniądze ze sprzedaży specjalnej oferty reklamowej na zakup testów na Covid-19
  • 0
  • 1
14.04.2020

Wydawnictwo Bauer przeznaczy pieniądze ze sprzedaży specjalnej oferty reklamowej na zakup testów na Covid-19

Biuro reklamy wydawnictwa Bauer przygotowało specjalną ofertę w 14 tytułach. Klienci, którzy wykupią reklamy we wskazanych wydaniach czasopism w okresie od 20 kwietnia do 15 maja, otrzymają preferencyjną cenę. Całkowity przychód z tego pakietu reklamowego Bauer przeznaczy na zakup testów na koronawirusa we współpracy z firmą Warsaw Genomics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2020

W czasie epidemii Polacy docenili Biedronkę. Badanie Inquiry

Z początkiem marca, wraz z rozwojem pandemii rozpoczął się trudny okres dla wielu firm, w tym również dla sieci handlowych. Czy starania i wysiłki sklepów, aby klienci bezpiecznie mogli zaopatrywać się w najpotrzebniejsze produkty spożywcze i higieniczne, zostały docenione przez konsumentów? Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, jak sieci spożywcze zostały ocenione w skali ogólnopolskiej. Najlepiej wypadła Biedronka.