Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnych
  • 0
  • 1
5.10.2011

Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnych

Na przełomie ostatnich miesięcy Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, którego celem była ocena kondycji finansowej firm branży artykułów promocyjnych. Ponad połowa dostawców i agencji reklamowych dobrze oceniła swoją kondycję finansową. Jednocześnie jednak tylko 30% klientów końcowych i niespełna 1% agencji płaci zaliczkę za zamówiony towar. Jak wynika z badania, firmy mają ponad 2 mln przeterminowanych płatności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)

56 procent internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny lub znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej w Internecie.
Z sondażu przeprowadzonego przez PBI wynika, że aż 63 procent osób korzystających z Internetu czerpie inspiracje do przygotowywania dań z Sieci. Dopiero w dalszej kolejności sięgają do innych źródeł informacji: porad znajomych (51 proc.), książek kucharskich (31 proc.), gazet (23 proc.) czy telewizji (14 proc.).