House jesienią obala truizmy (wideo)
  • 4
  • 4
4.10.2011

House jesienią obala truizmy (wideo)

1 października ruszyła jesienna kampania marki odzieżowej House „Let’s face it”. Z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i nietuzinkowe zdjęcia wizerunkowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)

56 procent internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny lub znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej w Internecie.
Z sondażu przeprowadzonego przez PBI wynika, że aż 63 procent osób korzystających z Internetu czerpie inspiracje do przygotowywania dań z Sieci. Dopiero w dalszej kolejności sięgają do innych źródeł informacji: porad znajomych (51 proc.), książek kucharskich (31 proc.), gazet (23 proc.) czy telewizji (14 proc.).