Reklama wspiera trzecią edycję promocji Lubelli (wideo)
  • 1
  • 1
4.10.2011

Reklama wspiera trzecią edycję promocji Lubelli (wideo)

Promocję Lubelli pod hasłem „Przepis na pyszną zabawę” wspiera mocna kampania telewizyjna, która właśnie wystartowała. W ramach promocji Lubelli można wygrać jedną z  ponad 15 tysięcy nagród: naczynia do zapiekania, miski, kubki i książki kucharskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)

56 procent internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny lub znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej w Internecie.
Z sondażu przeprowadzonego przez PBI wynika, że aż 63 procent osób korzystających z Internetu czerpie inspiracje do przygotowywania dań z Sieci. Dopiero w dalszej kolejności sięgają do innych źródeł informacji: porad znajomych (51 proc.), książek kucharskich (31 proc.), gazet (23 proc.) czy telewizji (14 proc.).

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

WP startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie „Ciekawsza strona informacji” ma na celu ugruntowanie w świadomości odbiorców przekonania, że portal to źródło różnorodnych informacji, przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odświeżenie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.