Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)
  • 0
  • 4
4.10.2011

Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)

56 procent internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny lub znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej w Internecie.
Z sondażu przeprowadzonego przez PBI wynika, że aż 63 procent osób korzystających z Internetu czerpie inspiracje do przygotowywania dań z Sieci. Dopiero w dalszej kolejności sięgają do innych źródeł informacji: porad znajomych (51 proc.), książek kucharskich (31 proc.), gazet (23 proc.) czy telewizji (14 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

WP startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie „Ciekawsza strona informacji” ma na celu ugruntowanie w świadomości odbiorców przekonania, że portal to źródło różnorodnych informacji, przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odświeżenie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.